וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: זה מה שנפל מהחללית בעת שהיא עלתה לשמים

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 14:21

בשיעורו האחרון, סיפר האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו על פרידה משותף וחבר - דבר שגרם לצער רב: "מי שרוצה ללכת - שילך, זה דבר טוב". דבריו המלאים בפנים

בווידאו: הרב פינטו/יח"צ

כולנו חווינו פרידה בחיים. בעסקים או עם חברים. האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו סיפר בשיעורו כי נשאל אודות פרידה משותף וחבר - דבר שגרם צער רב, "שאלו אותנו", סיפר הרב פינטו, "אחד שהיה לו שותף שביקש להיפרד והוא היה בצער".

הרב פינטו סיפר כי השיב לו כך: "בן אדם צריך לדעת, שותף רוצה לעזוב? - חבר רוצה להיפרד או להפסיק לדבר? מי שרוצה ללכת - שילך, זה דבר טוב. הרבה פעמים, ישנם אנשים מסוימים שהחיבור איתם גורם לעצירה, והם עוצרים את הסייעתא דישמיא ואת ההצלחה".

"חבר שלא טוב לו - שילך", המשיל הרב פינטו, "זה כמו חלילית, כמו טיל. מתי שהוא עולה לשמיים - נופלים כל מיני חלקים לצדדים, כל מיני ברזלים, ואז היא עולה למעלה. ככה גם בחיים, ישנם מצבים שכדי לעלות למעלה - צריך להתנתק מחברים או מדברים".

"ישנם חברים שאם הם ימשיכו ללכת איתך - לא תוכל לעלות למעלה ולהתקדם", הוסיף הרב פינטו להסביר, "כמו החללית, בהתחלה החלקים שנופלים - בוערים, אבל בסוף לא נשאר מהם כלום. כך גם בחיים, אותם חברים בהתחלה עושים רעש - אבל בהמשך לא ישאר מהרעש שלהם מאומה". צפו בדברים המלאים של הרב פינטו.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully