וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית תלמידו הקרוב: מנכ"ל מד"א ריגש בשיעורו של הרב פינטו

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 14:18

מנכ"ל מד"א אלי בין הפתיע את הנוכחים בשיעורו של הרב פינטו בתל אביב וסיפר על הישועות שזכה בזכות הרב • במהלך ביקורו בישראל מסר הרב פינטו כ-30 שיעורי תורה בתוך פחות מ-3 ימים • צפו

בווידאו: הרב פינטו עם מנכ"ל מד"א/צילום: דוד כהן

ביקורו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו בישראל עדיין מהדהד בקרב אלפי תלמידיו. מרתון בלתי פוסק של שיעורי תורה, בכל רחבי הארץ וקבלת אלפי תלמידיו לברכה ולעצה.

הרב פינטו עם מנכ"ל מד"א. דוד כהן,
הרב פינטו עם מנכ"ל מד"א/דוד כהן

הגעתו של הרב פינטו לישראל באה לרגל הילולת משה רבינו ע"ה שצויינה ביום פטירתו - ז' באדר. ביום זה התכנס הרב פינטו יחד עם תלמידיו לאירוע מיוחד בביתו של תלמידו הקרוב והוותיק איש העסקים אסי גואטה, בתל אביב.

הרב פינטו עם מנכ"ל מד"א. דוד כהן,
הרב פינטו עם מנכ"ל מד"א/דוד כהן

עבור קהילת "שובה ישראל" בראשות הרב פינטו - ז' באדר הוא יום חשוב ויוצא דופן שבו האדמו"ר החל להפיץ את סגולת ספר דברים בשבת - צוואתו של משה רבינו.

במהלך השיעור, קרא הרב פינטו להמשיך ולחזק את קריאת ספר דברים בשבת ולהגדיל את מעגל הקוראים שעד כה הגיע למיליון יהודים ברחבי העולם כולו.

הרב פינטו עם מנכ"ל מד"א. דוד כהן,
הרב פינטו עם מנכ"ל מד"א/דוד כהן

כמו"כ הפציר הרב פינטו לחזק את לימוד הזוהר היומי, "הבן האהוב שלנו רבי יואל שהוא קודש קודשים - הנחיל לאלפים את לימוד הזוהר היומי. בכה' באלול יום בריאת העולם - התכנסו למעלה מרבבת אנשים בסיום אלף ספרי הזוהר. ובעז"ה בכה' באלול הבא - יהיו 10,000 סיומי זוהר", הכריז הרב פינטו.

הוא שיבח את תלמידו הקרוב אסי גואטה בעל הבית ואמר כי הוא "איש שמסר את חייו עבור רבי שמעון בר יוחאי ולימוד אלפי ספרי הזוהר הקדוש - נזקפים לזכותו", אמר הרב פינטו והוסיף "וגם כעת הוא מוסר נפש ממש כדי שלאלפים יהיה "קמחא דפסחא" בחג הפסח. וכפי שייסד רבי יואל, חלוקה של 10,000 סלים עמוסים כל טוב לנזקקים".

במהלך השיעור נרשם רגע מרגש. מנכ"ל מד"א אלי בין שנמנה בין המשתתפים ביקש את זכות הדיבור וגולל בארוכה בפני הציבור כיצד מינויו למנכ"לות מד"א נזקף לזכותו של הרב פינטו וכיצד ברכותיו של הרב חוללו אצלו ניסים. צפו בתיעוד.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully