וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתוני העוני מדאיגים: ב"שובה ישראל" יחלקו 15,000 סלי מזון לנזקקים

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 15:45

במסגרת פרויקט מהפכני שמוביל רבי יואל משה פינטו, בנו וממשיך דרכו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, יחולקו בימים הקרובים למעלה מ15,000 סלי מזון לנזקקים לקראת חג הפסח • הרב פינטו: "לא יתכן שנשב בשקט מול הצער הגדול של אותם נזקקים"

ב"שובה ישראל" יחלקו 15,000 סלי מזון לנזקקים/יח"צ

למעלה מ-15,000 משפחות נזקקות בישראל צפויות לקבל השנה בערב חג הפסח סל מצרכים עשיר עבור החג. מאחורי פרויקט החלוקה הענק עומד האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ו"מורשת הרי"ף" - ארגון הגג של מוסדות "שובה ישראל".

הבוקר (ראשון) הגיעו עשרות מתנדבים למתחם ישיבת "שובה ישראל" באשדוד, שם נבנה אוהל ענק שמכיל עשרות משטחים עמוסים במצרכים ומאכלים. המתנדבים חילקו את המצרכים בארגזים והכינו אותם לקראת שיגורם למוקדי החלוקה הפזורים בכל רחבי הארץ.

ב"שובה ישראל" יחלקו 15,000 סלי מזון לנזקקים. יח,
ב"שובה ישראל" יחלקו 15,000 סלי מזון לנזקקים/יח

בשיעוריו האחרונים התייחס הרב פינטו ליוקר המחייה שמשפיע על כל העולם וציין את העובדה שבישראל קיימות אלפי משפחות נזקקות שלא יכולות להרשות לעצמן לרכוש מצרכים בסיסים לחג הפסח, "לא יתכן שנשב בשקט מול הצער הגדול של אותם נזקקים", אמר הרב פינטו, "נגיע לכל נזקק ונצרך ובעזרת ה' נעניק לו סל מפואר לחג".

כזכור, על פי דו"ח העוני של ביטוח לאומי שהתפרסם לפני שלושה חודשים, מספר האנשים החיים מתחת לקו העוני בישראל עומד על 1.95 מיליון איש, 21% מאוכלוסיית ישראל. הנתונים הקשים הובילו את האדמו"ר הרב פינטו להרים את הכפפה ולהכפיל השנה את מספר הסלים המיועדים לנזקקים.

ב"שובה ישראל" יחלקו 15,000 סלי מזון לנזקקים. יח,
ב"שובה ישראל" יחלקו 15,000 סלי מזון לנזקקים/יח

יצוין כי שוויו של סל המצרכים שיחולק - עולה על 1,500 שקלים והוא כולל מצרכי מזון רבים, בשר, דגים, מצות ועוד. העלות הכוללת של פרויקט חלוקת סלי המזון - היא כ-23 מיליון שקל שכאמור נתרמו במלואם על ידי "מורשת הרי"ף" שעל ידי "שובה ישראל".

מאחורי אימפריית התורה והחסד של "מורשת הרי"ף" עומד בנו וממשיך דרכו של הרב פינטו, רבי יואל משה פינטו, שנודע בגאונותו ובקיאותו בכל חדרי תורה.

רבי יואל פינטו עומד מאחורי יוזמות רבות שסחפו לאחרונה אלפים מכל העולם, כדוגמת פרויקט לימוד הזוהר היומי שבמסגרתו עשרת אלפים איש צפויים לסיים את ספר הזוהר בתאריך כה' באלול - יום בריאת העולם, באירוע ענק שיתקיים בהיכל "מנורה" בעיר תל אביב.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully