וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הפילוג בעם: האדמו"ר הרב פינטו קורא להתחזק בלימוד התורה

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 17:05

דווקא עכשיו כשהבלבול שולט והעתיד לא ודאי - מי שיאחז בתורה - יצלח את התקופה המורכבת. כך אומר האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו על רקע הקרע בעם סביב הרפורמה המשפטית. דבריו המלאים בפנים

כשברקע הקרע בעם סביב הרפורמה המשפטית - האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו קורא להתחזק בלימוד התורה ובמצוות, לדבריו, דווקא עכשיו כשהבלבול שולט והעתיד לא ודאי - מי שיאחז בתורה - יצלח את התקופה המורכבת.

הרב פינטו אמר את הדברים במעמד הכנסת ספר תורה שבו השתתף עם נחיתתו אתמול בישראל, לרגל מסע חיזוק בקרב עשרות קהילות "שובה ישראל".

"העולם נמצא בזמן שמידת הדין קשה ביותר, של מחלוקת, של שנאת חינם, של צרות עין ושל דברים קשים ביותר", אמר הרב פינטו בפתח דבריו, "אדם שמרוכז בתורה, במצוות ובמעשים טובים - שום דבר לא יכול לבלבל אותו. התורה הקדושה היא כוח גדול", הוסיף.

הרב פינטו - הנחת תפילין במנהטן. שובה ישראל,
"אדם שמרוכז בתורה, במצוות ובמעשים טובים - שום דבר לא יכול לבלבל אותו"/שובה ישראל

הרב פינטו הביא את דברי הגמרא שבחודש ניסן עתידים בני ישראל ליגאל: "בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל. חודש ניסן הוא זמן של רוממות ושל דבקות עצומה בקדוש ברוך הוא".

כאמור, הרב פינטו ישהה בימים הקרובים בישראל וימסור עשרות שיעורי תורה ומוסר בקרב בתי המדרש של "שובה ישראל".

כמו"כ, הוא צפוי לבקר באשדוד במתחם החסד הענק של "מורשת הרי"ף" שעל ידי "שובה ישראל", שם נערמים בימים אלו למעלה מ-15,000 סלי מזון עמוסים כל טוב עבור משפחות נזקקות לחג הפסח.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully