וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ל"ג בעומר: אלפים הצטרפו ללימוד הזוהר היומי

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 10:21

אלפים הצטרפו בימים האחרונים למיזם העולמי של לימוד הזוהר היומי לקראת ל"ג בעומר, ואף הצטרפו למסלול השני של הלימוד, כהנהגת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שחידש את תקנת גדולי ומאורי ישראל זצ"ל

לימוד הזוהר היומי עם הרב פינטו. שובה ישראל,
לימוד הזוהר היומי עם הרב פינטו/שובה ישראל

לקראת ל"ג בעומר - יום הילולת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זי"ע, אלפים הצטרפו בימים האחרונים למיזם העולמי של לימוד הזוהר היומי והצטרפו למסלול השני של הלימוד, כהנהגת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שחידש את תקנת גדולי ומאורי ישראל זצ"ל.

כזכור, ביום כה' באלול התכנסו כעשרת אלפים איש בהיכל מנורה מבטחים בת"א למעמד היסטורי של סיום אלף ספרי הזוהר הקדוש. המעמד המרגש השאיר חותם עז בקרב האלפים שהתברכו מפי האדמו"ר הרב פינטו.

בשיאו של המעמד הכריז האדמו"ר הרב פינטו כי בשנה הבאה יסיימו עשרת אלפים איש את ספר הזוהר וכי על כל אחד ואחד להתאמץ ולהצטרף למיזם ולגייס חברים נוספים שיקראו בכל יום כמה דקות מספר הזוהר ובכך יסיימו את הספר כולו בשנה הבאה.

לימוד הזוהר היומי עם הרב פינטו. שובה ישראל,
לימוד הזוהר היומי עם הרב פינטו/שובה ישראל

כאמור, עד כה נרשמו אלפים למסלול החדש ולקראת ל"ג בעומר הצטרפו עוד רבים שמבקשים להתברך בברכת גדולי ישראל, להצלחה, ישועה, בריאות ונחת.

כזכור, תקנת סיום אלף ספרי הזוהר תוקנה על ידי גאוני ארץ ישראל ובראשם רבי יוסף חיים זוננפלד והראי"ה קוק זצ"ל, לפני למעלה ממאה שנים, במטרה להחיש את הגאולה ולעשות סוף לצרות. בשנים האחרונות חידש האדמו"ר הרב פינטו את התקנה ואלפים רבים הצטרפו ללימוד ספר הזוהר.

על מקורה של התקנה שבכוחה לבטל את הצרות, הסביר האדמו"ר הרב פינטו ואמר כי "תקנה זו של אלף לימודי הזוהר, נתקנה לפני מאה ואחד שנים על ידי רבי נסים נחום זצוק"ל שהיה קדוש עליון וגביר גדול, אשר הקים עולה של תורת הקבלה לפני כמאה שנים. וידועים דברי המקובלים הקדושים בני דורו, כשיבא מלך המשיח רבנו נסים נחום זצוק"ל ישׂים בידו את המקל של מלך המשיח ועל תקנה זו לקרב את הגאולה ולהינצל ממלחמות".

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully