וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות ההפגנות: פרסום עולמי מדהים ל'קמחא דפסחא" של חב"ד תל-אביב

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 18:45

מפגינים מכל גווני הקשת עבדו יד ביד על אריזת ארגזי מצרכים לחלוקה לנזקקים הודות לרעיון מוצלח במיוחד של מרכז חב"ד תל-אביב: "הדרך הטובה ביותר לאחד את העם היא סביב מצווה של טוב וחסד"

מפגינה מסייעת באריזת מזון לנזקקים בכיכר הבימה. יח"צ,
"והרי כבר נאמר, שגדולה צדקה המזרזת את הגאולה". מפגינה במהלך האריזות/יח"צ

רעיון קטן אחד שהביא לקידוש ה' בקרב מיליונים: במרכז חב"ד תל-אביב עמלו כמידי שנה על אריזת ארגזי המצרכים לחלוקה לנזקקים, כשהשנה העבודה קשה יותר, בגלל פקקי הענק בעיר עקב ההפגנות הרבות.

ואז העלו השלוחים רעיון - הבה ננצל את ההפגנות לסיוע באריזה! מוקד ההכנות עבר למרכז כיכר 'הבימה' הסואנת בלב העיר, ורבבות המפגינים הפשילו שרוולים והתנדבו לסייע.

המחזה של מפגינים מכל גווני הקשת עובדים יד ביד יחד עם שלוחי הרבי במצות הצדקה והחסד "שבר את הרשת": אתרי חדשות מהארץ ומהעולם סיקרו בהתרגשות את התופעה, למעלה ממיליון צפו בהתרחשות ביוטיוב, ועוד מיליונים באתרים בכל השפות וברשתות החברתיות.

שליח הרבי לתל-אביב יפו, הרב יוסף גרליצקי, התראיין בערוצי הרדיו והטלויזיה שדיווחו על הפעילות החיובית והמסקרנת, והסביר את המטרה העומדת מאחורי המבצע: "בימים אלו של קיטוב ופילוג בעם, כולם מבינים ששלוחי הרבי הם הפתרון, הם אלו העוסקים במסירות תמיד, ובפרט כיום, לאחד את העם. והדרך הטובה ביותר לאחד את העם היא סביב מצווה של טוב וחסד. והרי כבר נאמר, שגדולה צדקה המזרזת את הגאולה".

  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully