וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני גנץ: "הקשר בין ישראל ליהודי התפוצות עדיין קיים"

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 20:12

במסגרת אירועי הוועידה העולמית השנתית, ערכה קרן היסוד את טקס הענקת פרס יקיר, במהלכו נאם יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ: "מודה לקרן על הפעילות החשובה כל כך למען ישראל"

בני גנץ. אבי חיון לקרן היסוד,
"מדינת ישראל היא כיום מעצמה אזורית". גנץ/אבי חיון לקרן היסוד

טקס פרס יקיר אשר מוענק מידי שנה בגין עשייה משמעותית רבת שנים לטובת העם היהודי ומדינת ישראל, התקיים בתל אביב. הטקס מהווה אירוע שיא לאחר ועידה נרחבת שכללה אירועים בנוכחותם של נשיא המדינה יצחק הרצוג, שר הביטחון יואב גלנט והשר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר. את הטקס הנחה אמן החושים ליאור סושארד, והוא כלל נאום של יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ.

"מדינת ישראל היא כיום מעצמה אזורית, האתגרים הביטחוניים רבים וחשיבות העם היהודי והקשר בין ישראל ליהודי התפוצות עדיין קיימים", אמר יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ גני גנץ. "הוכחה חזקה לכך, הינה המלחמה בין אוקראינה לרוסיה אשר הביאה ארצה עולים כמקום מבטחים. המציאות הכריחה אותם למצוא בית יהודי והם מצאו אותו כאן. אני מודה לכם על פעילותכם החשובה כל כך למען ישראל. אם אוכל לבקש מכם דבר אחד, אבקש שתנחילו את החיבור החשוב הזה גם לדורות הבאים, לפחות כמוכם".

בני גנץ עם ליאור סושרד. אבי חיון לקרן היסוד,
בני גנץ עם ליאור סושרד/אבי חיון לקרן היסוד
ח"כ בני גנץ יו"ר המחנה הממלכתי עם זוכי פרס יקיר, סאם גרונדוורג, יו"ר קרן היסוד העולמי, אלון פוטרמן מנכ"ל קרן היסוד וסטיבן לואי, יו"ר מועצת הנגידים. אבי חיון לקרן היסוד,
ח"כ בני גנץ יו"ר המחנה הממלכתי עם זוכי פרס יקיר, סאם גרונדוורג, יו"ר קרן היסוד העולמי, אלון פוטרמן מנכ"ל קרן היסוד וסטיבן לואי, יו"ר מועצת הנגידים/אבי חיון לקרן היסוד

סאם גרונדוורג, יו"ר עולמי, קרן היסוד: "האירוע סיים את הועידה העולמית של קרן היסוד לכבוד שנת ה75 לישראל. במסגרתה הוקרנו תודה לשותפינו ותורמינו הוותיקים והצעירים בארץ ובעולם, שממשיכים לסייע לחיזוקה של החברה הישראלית והידוק הקשר בין הקהילות היהודיות בעולם ובישראל. בייחוד בתקופה זו אחדות החברה הישראלית והקהילות היהודיות, בעלת חשיבות עליונה עבורנו ועבור מדינת ישראל, וועידה זו מגשימה זאת הלכה למעשה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני גנץ
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully