וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: אותיות ספר דברים נחרטו על תיק ספר התורה

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 11:37

כתיבתו של ספר תורה מהודר ומפואר, שנכתב לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זי"ע ולרפואתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, מסתיימת בימים אלו. כל אותיות ספר דברים נחרטו על גבי כל אורכו של התיק שיעטוף את ספר התורה, לכבודו של משה רבנו ע"ה. צפו בתיעוד

הרב פינטו. יח"צ,
הרב פינטו/יח"צ

תיעוד: ימים ספורים לפני ל"ג בעומר, בימים אלו מסתיימת כתיבתו של ספר תורה מהודר ומפואר, שנכתב לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זי"ע ולרפואתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א.

באופן יוצא דופן ומרשים, התיק שיעטוף את ספר התורה - נעשה במלאכת מחשבת, כך שכל אותיות ספר דברים נחרטו על גבי כל אורכו של התיק, לכבודו של משה רבנו ע"ה.

ספר התורה צפוי להכנס בכבוד, בשירה ובריקודים לבית המדרש "שובה ישראל" בלוד ברוב פאר והדר, ביום כ' באייר, להצלחת משפחת אדרי.

התיק שעוטף את ספר התורה המיוחד. יח"צ,
התיק שעוטף את ספר התורה המיוחד/יח"צ
התיק שעוטף את ספר התורה המיוחד. יח"צ,
התיק שעוטף את ספר התורה המיוחד/יח"צ

כזכור, קריאת ספר דברים בשבת נודעה כסגולה מיוחדת לבריאות, שמירה, הצלחה וברכה. האדמו"ר הרב פינטו ייסד את הסגולה בדור הנוכחי ואלפים מכל העולם קוראים בכל שבת את ספר דברים.

בימים אלו מחולקים אלפי ספרי דברים בחינם לעילוי נשמתו של רבי שמעון בר יוחאי. כמו"כ גם ביום ההילולא בל"ג בעומר צפויים עשרות מתנדבים לחלק את הספר ברחבי הר מירון.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully