וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסריטאי חושף: הפגישה הבלתי נשכחת עם האדמו"ר הרב פינטו

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 14:37

מני אסייג, אחת הדמויות המוכרות בתעשיית הקולנוע והסרטים בישראל, סיפר על הפגישה הראשונה שלו עם מנהיג "שובה ישראל" :"אמר לי שאני אח שלו"

מני אסייג עם האדמו"ר הרב פינטו. יח,
מני אסייג עם האדמו"ר הרב פינטו/יח

התסריטאי מני אסייג הוא דמות מוכרת מאוד בתעשיית הקולנוע והסרטים בישראל. הוא הגה את הסדרה "שנות השמונים" הפופולארית והיה שותף במאות סרטים מצליחים. בראיון למגזין השבועי "הידברות" הוא נשאל השבוע על "פגישה בלתי נשכחת" והוא בחר לספר על פגישה מיוחדת שהייתה לו עם האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו.

"הפגישה הראשונה שלי עם הרב האדמו"ר הצדיק יאשיהו יוסף פינטו", סיפר אסייג והרחיב: "הגעתי אליו לפני כמה שנים לביתו באשדוד, הוא היה חולה מאוד, ורבים הגיעו והקיפו אותו סביב מיטתו. מכל האנשים שהיו בחדר הוא קרא דווקא לי לשבת לידו על המיטה, נישק את ראשי, החזיק חזק את היד שלי, ואמר לי שאני אח שלו", סיפר בהתרגשות.

מני אסייג עם האדמו"ר הרב פינטו. יח,
מני אסייג עם האדמו"ר הרב פינטו/יח

אסייג הוסיף כי "מכאן ואילך בזכות כך שאני עוסק בקידוש שם שמים. באותה הזדמנות הוא גם נתן לי כרך מהודר ומפואר של ספר חומש דברים, הספר שהוא הכי מחובר אליו, ומאז גם אני מפיץ ברבים את חשיבות הספר הזה לקריאה ולסגולה. אל נא רפא נא לו, אמן".

מלבד עיסוקו המקצועי, אסייג מוביל בישראל קו שהרים בשנים האחרונות את קרנה של המסורת היהודית. הוא מפעיל חשבונות אישים ברשתות החברתיות עם מאות אלפי עוקבים והוא מפיץ באופן תמידי את סגולת קריאת ספר דברים בשבת - כהנהגת האדמו"ר הרב פינטו, הידועה כסגולה לפרנסה, ישועה והצלחה.

אסייג נשאל בנוסף על תפילה בלתי נשכחת, והוא השיב: "הפיוט 'בר יוחאי נמשחת אשריך' בניגון המרוקאי שאבי זצ"ל היה מזמר בקידוש של ערב שבת. הפיוט הזה כל כך מזכיר לי אותו. לצערי אנחנו כבר לא שרים את הפיוט הזה, אבל אולי בעקבות הריאיון הזה נחזור לשיר 'בר יוחאי', בלי נדר".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully