וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

74 נשים מ-16 מדינות לקחו חלק בכנס של חטיבת הנשים הבינ"ל של קרן היסוד

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 14:11

מגיל 28 ועד 90: נשות חטיבת הנשים הבינלאומית של קרן היסוד מרחבי העולם פגשו את רעיית הנשיא מיכל הרצוג, במסגרת כנס ייחודי שכלל גם סדנאות ופעילויות שונות

סאם וג׳וליה גרונדוורג, מיכל הרצוג, ג׳ודי וסטיבן לואי. ליאור דסקל עבור קרן היסוד,
סאם וג׳וליה גרונדוורג, מיכל הרצוג, ג׳ודי וסטיבן לואי/ליאור דסקל עבור קרן היסוד

לאחר שקרן היסוד ערכה ועידה בקנה מידה בינלאומי לחגיגות ה-75 במשך כשבוע שלם, כנס ייחודי של חטיבת הנשים הבינלאומית של קרן היסוד נערך. במהלך הכנס, נפגשו 74 נשים, כאשר הצעירה ביותר הינה בת 28 והמבוגרת ביותר בת 90, לשבוע ייחודי ומעצים אשר במהלכו יבקרו בפרויקטים השונים של קרן היסוד, ישמעו הרצאות מטובי המרצים, ויפגשו בנשים עוצמתיות ממגוון תחומים. כנס זה יכיל מפגשים ממגוון תחומים, וביניהם אקטואליה, תרבות, אומנות, סקירות ביטחוניות, ביקורים בבסיסים צבאיים ובאתרים היסטוריים ועוד.

מטרת הכנס היא לחבר נשים מכלל מגביות קרן היסוד למשך שבוע שלם, ולחשוף אותן לעשייה הרבה של הארגון ונגיעתו ותרומתו הרחבה לחברה הישראלית וליהדות התפוצות. השנה, מיקוד הכנס הינו סביב חגיגות ה-75 למדינת ישראל, בדגש על המעבר בין חזון להצלחה. בין משתתפות הכנס, חלוצות ומייסדות חטיבות הנשים, אשר מלוות בבנותיהן ונכדותיהן, שעתידות להמשיך בדרכן. במהלך המפגש, נערך טקס הוקרה לנשים בעלות עשייה משמעותית, במלון הילטון, בנוכחות רעיית הנשיא מיכל הרצוג אשר היוותה אורחת הכבוד ונושאת הדברים המרכזית.

במעמד זה ניתנה הוקרה לשתיים משלוש הזוכות - שיילה שור מריו ומוניק אלטאראס דה האצ'וול ממדריד. כמו כן תינתן הוקרה לקארן פופקין נשיאת חטיבת הנשים מצ'ילה כזוכת אות ההוקרה לשנת 2023.

רעיית הנשיא מיכל הרצוג בנאומה. ליאור דסקל עבור קרן היסוד,
רעיית הנשיא מיכל הרצוג בנאומה/ליאור דסקל עבור קרן היסוד

מיכל הרצוג, רעיית נשיא המדינה: "אנו חוגגים 75 שנים לבניית הבית הלאומי של העם היהודי. 75 שנים של בניית פסיפס אנושי עשיר ותוסס, ו-75 שנים של מחויבות, נדיבות ולב פתוח מאנשים ונשים מרחבי העולם היהודי. אתם ואתן, כולכם כאן, האנשים האלה. אני גאה להוקיר את העשייה שלכן, שהותירה חותם על מדינת ישראל. אני מברכת אתכן על כל מעשיכן, שמשפיעים על העולם שלנו והופכים אותו למקום טוב יותר עבור כולנו. תודה רבה".

סאם גרונדוורג, יו"ר קרן היסוד העולמי: "כנס חטיבת הנשים הבינלאומי של קרן היסוד, מהווה עדות נוספת לחשיבות שקרן היסוד רואה במנהיגות נשית עוצמתית המחויבת לחברה הישראלית והעם היהודי. אנחנו גאים השנה לארח את אשת הנשיא מיכל הרצוג כאורחת כבוד, ולפגוש בנשים מעוררות השראה מ-16 מדינות שונות ברחבי העולם המגשימות הלכה למעשה את חזונה של קרן היסוד".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully