וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחר כך יש צרות וילדים חולים": הרב פינטו מודאג

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 15:40

הרב פינטו קרא לתלמידיו להתחזק בשמירת הלשון ובאהבת הזולת: "אדם צריך להיזהר בכל כוחו אף פעם לא להיות בגדר של 'רודף'". צפו בדבריו המלאים של האדמו"ר

בימים האחרונים קרא הרב פינטו לתלמידיו להתחזק בשמירת הלשון ובאהבת הזולת, "אדם שמצער את חבירו וגורם לו להזיל דמעה - הקדוש ברוך הוא אוסף את הדמעות ועוזר לנפגע, כי האלוקים יבקש את נרדף. לכן צריך להיזהר מאוד שלא לפגוע באף אדם", אמר הרב פינטו.

הרב פינטו הוסיף: "לכן אדם צריך להיזהר בכל כוחו אף פעם לא להיות בגדר של 'רודף'. יש אנשים שעושים רע לאנשים. ואתה אומר לעצמך; 'אני אחזיר להם, אני אעשה להם רע בחזרה', לא!, תשתוק, תשאיר את זה בידי הקדוש ברוך הוא. הקדוש ברוך הוא יודע לעשות ויכול לעשות. אם אתה תעשה - זה לא טוב, תשאיר את זה בידיו".

מסע החיזוק של הרב פינטו בישראל. שובה ישראל,
"אדם צריך להיזהר זהירות גדולה ביותר בבן אדם לחברו". הרב פינטו/שובה ישראל

הרב פינטו סיפר: "אנחנו אומרים הדברים כי שמענו לפני שבאנו לפה שישנם כאלו שגורמים צער לעהודים אחרים. זה עשה לנו הרבה עוגמת נפש בלב כשיהודי פוגע ביהודי אחר. אין על זה מחילה".

"אדם צריך להיזהר זהירות גדולה ביותר בבן אדם לחברו, צריך בזה זהירות גדולה מאוד, כי אף פעם את לא יכול לשפוט את האחר. תדון את חבריך לכף זכות.

הרב פינטו הוסיף כי על הכל האדם צפוי לשלם: "אחר כך אנשים חולים, ילדים חולים, יש צרות ובעיות ואדם לא יודע מאיפה זה בא. לכן יזהר האדם בכסף של השני, לא לקחת ולא להזיק. הדברים האלה מסוכנים מאוד".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully