וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפילות ברחבי העולם לרפואת האדמו"ר הרב פינטו

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 14:26

בעקבות מצבו הרפואי ובעקבות סדרת טיפולים שהוא צפוי לעבור בימים הקרובים, קהילות יהודיות רבות בעולם מקיימות לרפואתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו. למרות מצבו הבריאותי, הרב פינטו המשיך בתקופה האחרונה במסעות החיזוק בעולם

הרב פינטו. יח"צ,
"אנא העתירו בתפילות לרפואתו השלמה של רבנו יאשיהו יוסף בן זרי שליט״א"/יח"צ

קהילות יהודיות רבות בעולם מקיימות בשעה זו עצרות תפילה לרפואתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, בעקבות מצבו הרפואי ובעקבות סדרת טיפולים שהוא צפוי לעבור בימים הקרובים.

בהודעה שפורסמה בשעה האחרונה על ידי מוסדות "שובה ישראל", נכתב כי "בדקות הקרובות יכנס כבוד האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א לטיפול רפואי בהרדמה מלאה. אנא העתירו בתפילות לרפואתו השלמה של רבנו יאשיהו יוסף בן זרי שליט"א לרפואה וחיים ובשורות טובות. מצוה גדולה להפיץ ברבים והן א-ל כביר לא ימאס".

למרות מצבו הבריאותי, הרב פינטו המשיך בתקופה האחרונה במסעות החיזוק בעולם, שהקיפו עשרות מדינות, שבהם פזורות ישיבות "שובה ישראל".

בימים האחרונים קרא הרב פינטו לתלמידיו להתחזק בשמירת הלשון ובאהבת הזולת, "אדם שמצער את חבירו וגורם לו להזיל דמעה - הקדוש ברוך הוא אוסף את הדמעות ועוזר לנפגע, כי האלוקים יבקש את נרדף. לכן צריך להיזהר מאוד שלא לפגוע באף אדם", הוסיף הרב פינטו.

כמו"כ, ביקש הרב פינטו מתלמידיו להתחזק בקריאת ספר דברים בשבת, קריאה הידועה כסגולה להצלחה, לישועה ולפרנסה.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully