וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגים בפתח: אלפי משפחות נזקקות מודאגות מיוקר המחייה

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

16.8.2023 / 11:55

בדומה לשנים קודמות, גם השנה במוסדות "מורשת הרי"ף" של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו יחלקו אלפי ארגזי מזון לנזקקים ולמיעוטי יכולת. הרב פינטו: "מי שמעניק ונותן לשני - אלוקים מעניק לו בחזרה"

אלפי ארגזי מזון יחולקו לנזקקים ולמיעוטי יכולת. שובה ישראל,
אלפי ארגזי מזון יחולקו לנזקקים ולמיעוטי יכולת/שובה ישראל

חודש אלול בפתח והחגים מתקרבים בצעדי ענק. כפי הנהוג שנים ארוכות, במוסדות "מורשת הרי"ף" של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, צפויים לחלק גם השנה, אלפי ארגזי מזון לנזקקים ולמיעוטי יכולת.

סלי המזון יגיעו לבתי המשפחות בערב ראש השנה, כדי שאותן משפחות תוכלנה לחגוג את החג כששולחנן עמוס בשפע של אוכל ובצרכי החג. עלות משוערת של כל סל: 500 ש"ח.

הרב פינטו. שובה ישראל,
"אסור לנו לעצום עיניים מול אותם נזקקים שאין להם מה לאכול". הרב פינטו/שובה ישראל

מוסדותיו של הרב פינטו פועלים כבר 30 שנים בכל העולם - לחלק ארגזים וסלי מזון לנזקקים, בערב פסח ובערבי חגי חודש תשרי. החלוקות מתבצעות ב-100 הסניפים של ישיבת "שובה ישראל", הפזורים בעשרות מדינות.

"אסור לנו לעצום עיניים מול אותם נזקקים שאין להם מה לאכול", אמר הרב פינטו, לדבריו: "מי שמעניק ונותן לשני - אלוקים מעניק לו בחזרה. מידה כנגד מידה".

כאמור, מערך החלוקה הנוכחי החל כבר היום ובימים אלו רוכשים ב"מורשת הרי"ף" אלפי טונות של מוצרי מזון שאותם ירכזו ברחבת ישיבת "שובה ישראל" באשדוד ובמוקדים רבים אחרים בעולם, בדרך לאריזה וחלוקה.

ניתן להיות שותף בסיוע לנזקקים - כנסו לכאן >>

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully