וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: קריאת ספר דברים וחזרה מהשבי של אורי מגידיש

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

1.11.2023 / 17:59

עוד לפני שחרורה של החיילת משבי החמאס בתום מבצע נועז, פנתה משפחתה לרב פינטו, שחיזק אותה והביע תמיכה. כעת, לאחר שחרורה, מודה המשפחה: "אין לנו ספק שזה בזכות קריאת ספר דברים, ובזכות ברכתו המרגשת של הרב פינטו"

החיילת אורי מגידיש, ששוחררה במהלך פעולה קרקעית, לאחר שנחטפה על ידי חמאס, בביתה בקרית גת. תיאוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
החיילת אורי מגידיש, ששוחררה במהלך פעולה קרקעית, לאחר שנחטפה על ידי חמאס, בביתה בקרית גת/עיבוד תמונה, תיאוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

לצד כאבן של משפחות הנעדרים והחטופים - בראשית השבוע הותר לפרסום כי בתום מבצע נועז בעומק שטח רצועת עזה, שוחררה החיילת הטוראית אורי מגידיש, תצפיתנית במוצב נחל עוז, שנלקחה בשבי חמאס במתקפת הפתע האכזרית בשמחת תורה.

השמחה פרצה גבולות ומדינה שלמה התרגשה עם חזרתה של אורי לחיק משפחתה בקריית גת. הוריה ביקשו להודות לה' על הנס וסיפרו על האמונה שהחזיקה אותם בשעות הקשות.

קודם לכן, בעת שהותה בשבי, פנתה משפחתה של אורי לאדמו"ר רבי יאשיהו פינטו וביקשה את ברכתו ועצתו.

הרב פינטו חיזק את המשפחה ותמך בה, וביקש שיחלו לקרוא את ספר דברים בכל שבת, שהיא סגולה לישועה בעת צרה. בנוסף, ערך הרב פינטו שיעורי תורה ותפילות למענה של אורי ולמען כלל החטופים והנעדרים.

הרב פינטו. יח"צ,
חיזק את המשפחה. הרב פינטו/יח"צ

לאחר שאורי חזרה מהשבי, התקשרה דודתה לרב פינטו והודתה לו על תפילותיו. לדבריה, "סגולת קריאת ספר דברים - היא זו שפעלה ישועות בשמים".

"מיד במוצאי שמחת תורה - הצטרפנו לקבוצה של "שובה ישראל" שבה מאות קיבלו על עצמם את קריאת ספר דברים בשבת, שנודעה כסגולה לישועה גדולה, לשחרור החטופים ולרפואת הפצועים. קראנו כולנו את הספר וקיבלנו ברכה אישית מהרב פינטו", סיפרה.

"כעת", הוסיפה, "לאחר שאורי חזרה אלינו בנס פלאי, אין לנו ספק שזה בזכות קריאת ספר דברים, ובזכות ברכתו המרגשת של הרב פינטו", מוסיף.

ביממות האחרונות בית משפחת מגידיש היה עמוס בחוגגים מכל העדות והחוגים, שבאו מכל קצוות הארץ להודות ולהלל על הנס הגדול.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully