וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרבות ברזל: ידוענים למען ישראל

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

29.10.2023 / 17:59

ממדונה ועד מייוות'ר: ידוענים ואנשי עסקים מתגייסים בימים אלו לקרב על ההסברה, מתוך רצון לתמוך בתדמיתה של ישראל

בווידאו: לונדון מתגייסת למען החטופים הישראלים/יח"צ

במגרש של כוכבי הרשת למיניהם, שלא מעט מהם מבקרים את התנהלותה הביטחונית של מדינת ישראל חדשים לבקרים, הניסיון לייצג את ישראל באור חיובי הולך ונעשה קשה עד בלתי אפשרי.

מלבד זאת, לעתים קרובות ניתן להיתקל במחאות פרו פלסטיניות, אשר ממומנות ע"י ארגונים כדוגמת BDS , הקוראות להחרמת ישראל , דבר המשפיע רבות על דעת הקהל הבינלאומית ומטה אותה כנגד ישראל, מה שמהווה אבן נגף בדרכה הארוכה של ישראל למיגור הטרור באזורה.

למרות הכל, ידוענים ואנשי עסקים מתגייסים בימים אלו לקרב על ההסברה. ברשת האינטרנט ראינו פוסטים של אמנים וידוענים רבים אשר יצאו מגדרים בכדי לתמוך בתדמיתה של ישראל.

דוגמה טובה לכך היא הבעת תמיכתו של אלוף האגרוף פלויד מייוות'ר, אשר שיתף פוסטים הקוראים לשחרור החטופים ותומכים בזכותה של ישראל להגן על אזרחיה.

דוגמה בולטת נוספת היא של מדונה, אשר העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, המונה כ- 19,000,000 עוקבים, פוסטים התומכים בישראל. במרחב הציבורי ניתן לפגוש מיזמים של ארגונים פרטיים אשר מנסים לפקוח את עיני הקהל הבינלאומי במגוון דרכים.

ניתן לקחת לדוגמה את מנהל בית ספר תיכון פרטי בגרמניה האנס גרובר, אשר שלח מכתב לכל הורי התלמידים ובו שאל אותם מה היו עושים אילו היה מדובר בילדיהם שלהם. יוזמה מעניינת נוספת הינה של איש העסקים אפריקאי אמנאה מולינת'אה אשר מימן חלוקת תמונות כיס אשר על כל אחת מהן תמונה של חטוף ועליה שמו, גילו ועוד פרטיים אישיים.

וכן 2 אנשי עסקים מהמגזר החרדי ישראל פיגה וג'קי וייס, אשר כחלק ממאמצי ההסברה שלהם פרסמו תמונות ענק של החטופים על גבי משאיות שנסעו הלוך ושוב באזוריה המרכזיים של לונדון, תמונות שעוררו רגשות עזים בליבם של אנשים רבים.

בפועל יש כרגע עשרות אלפי ישראלים ותומכי ישראל שפועלים סביב השעון להעלאת מודעות של המצב ותמיכה בישראל, מכפיל כוח משמעותי שיכול לייצר תקווה למען העם היהודי.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully