וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו: "לימוד התורה הוא המרפא לנפש שלנו"

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

8.11.2023 / 17:59

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו דיבר על המכה הקשה כלשונו, שעם ישראל קיבל בשמחת תורה, בהירצחם של כ-1,400 איש ועוד מאות שנשבו לעזה, בידי מרצחי החמאס: "קשה להבין בשכל את מה שקרה, וקשה לעכל את מה שקרה". צפו בדבריו

על רקע המלחמה בארץ ומצב היהודים בעולם, אמש נחת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו בפלורידה למסע חיזוק בין קהילות "שובה ישראל" הפזורים במיאמי.

עם הגעתו, מסר הרב פינטו שיעור בבית המדרש "שובה ישראל" באוונטורה, שם התאספו המונים שבאו מהסביבה כולה, כדי להתחזק ולהתברך.

בראשית דבריו, התייחס הרב פינטו למכה הקשה כלשונו, שעם ישראל קיבל בשמחת תורה, בהירצחם של כ-1,400 איש ועוד מאות שנשבו לעזה, בידי מרצחי החמאס, לדבריו, "קשה להבין בשכל את מה שקרה, וקשה לעכל את מה שקרה".

"עם ישראל הוא עם קטן, אחוזים בודדים מכל העולם, ולמרות זאת כולם מדברים עלינו מבוקר ועד ליל וכולם עוסקים בנו", הוסיף הרב פינטו, "אבל צריך לזכור, ש'אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים', ואם הקדוש ברוך הוא לא היה איתנו - היינו נכחדים ממזמן".

"יכול להיות לאדם את הטנקים הכי חדשים ואת המטוסים המתקדמים ביותר, אבל אם הקדוש ברוך הוא לא איתו - הוא לא יצליח. בסוף, ובהתחלה, הכל מאת ה', וזה הזמן לחזק את האמונה בכל הכוח והעוצמה. להתחזק בתורה, כי דברי התורה הם המרפא לנפש שלנו", הוסיף.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully