וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיר שנולד בניחום האבלים בבית הנרצח במתקפת החמאס

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

21.11.2023 / 17:59

דואט חדש ומרגש למרדכי רוט ומרדכי ווברמן, המתאים ומתקשר מאוד לתחושות בימי המלחמה. האזינו

המטפל הרגשי מרדכי רוט שהוציא בשנים האחרונות מעל עשרה שירים ודואטים מוצלחים, מפרסם דואט חדש עם מרדכי ווברמן בו הם מבצעים יחד את "השתוקקות" - שיר רגש המדבר על עם ישראל שלפעמים נמצאים במצב לא יציב ותמיד זוכרים שהקב"ה אוהב אותנו ומבקשים שירחם עלינו, המתאים ומתקשר מאוד לתחושות בימי המלחמה.

כיצד נולד השיר? מרדכי רוט משתף: "יהודי יקר מאוד מצפת שבנו נרצח במתקפת הפתע של החמאס ימ"ש בשמחת תורה והלכתי לנחם אותו, דיבר איתי על הנושא הכואב על כך שבנו שנרצח ושפך את תחושות ליבו ברגעים הקשים האלו".

מרדכי רוט עם מרדכי ווברמן. ראובן חיון,
מרדכי רוט עם מרדכי ווברמן/ראובן חיון

לדבריו, "הקב"ה מנסה אותנו בנסיונות קשים בגלות הארוכה והקשה הזו, נסיונות בגוף נפש ונשמה וכפי שרואים בכל מקום - עם ישראל מחפש להתקרב להשם יתברך ולהוסיף ברוחניות, אך לצערנו היצר הרע מקשה מאוד, אנו מחכים ומצפים לגאולה השלימה שתגיע בקרוב אמן ותשים סוף לגלות הקשה הזו ונדע רק שמחות וימים טובים יותר בעז"ה, יחד עם גאולה נפשית פרטית לכל המשפחות והאנשים שזקוקים לכך בימים אלו".

בהשראת הדברים האלו נכתב ונולד השיר החדש, בו משולבות מילים בעברית אותם כתב והלחין מרדכי רוט ובמילים ביידיש אותם כתב מרדכי ווברמן כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקד ראובן חיון.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully