וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו: "עם ישראל מאוחד, חייבים לשמר את זה"

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

19.11.2023 / 17:59

לעיני מאות מתלמידיו, דיבר האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו על האחדות בעם ישראל שהתגלתה במלואה בעקבות המלחמה: "צריך להוציא לחלוטין את השנאה מהעם שלנו. תראו מה היא גרמה לנו, חורבן שאין שני לו". צפו בדבריו

מאות מתלמידיו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מנהיג קהילת "שובה ישראל" התכנסו אמש, מוצאי שבת, במנהטן והשתתפו בשיעורו של האדמו"ר, שעסק בנושאים האקטואליים.

הרב פינטו התייחס לאחדות בעם ישראל שהתגלתה במלואה בעקבות המלחמה ואמר "עם ישראל כולו מתאחד ומתחזק. האוייב לא מבדיל בין דתיים לחילונים ובין ימנים לשמאלנים, מבחינתו הוא רוצה לרצוח את כולם".

"האכזריות של ישמעאל - איחדה את עם ישראל. אנשים עוזרים האחד לשני. צריך להוציא לחלוטין את השנאה מעם ישראל, תראו מה היא גרמה לנו, חורבן שאין שני לו", הוסיף הרב פינטו.

הרב פינטו. יח"צ,
הרב פינטו/יח"צ

כזכור, מאז ראשית המלחמה מקיים הרב פינטו שיעורי תורה וחיזוק בכל ערב. השיעורים עוברים בשידור וידאו חי למוקדים רבים בעולם והם משלבים קונספט של שאלות ותשובות על בסיס שאלות שנשלחו מקהל הצופים.

בחודש האחרון גייסה "שובה ישראל" בראשות הרב פינטו עשרות מיליוני שקלים לרווחתם של חיילי צה"ל ומשפחות החטופים, "אסור להשאר שאנן", הסביר הרב פינטו, "חייבים לתת ולסייע", הורה לתלמידיו.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully