וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגיל סיפרה בגילוי: נולד לי תינוק בזכות ספר דברים

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

5.12.2023 / 17:59

כך חייה של צעירה בשנות ה-20 לחייה השתנו בזכות קריאת ספר דברים בשבת, כפי שהנהיג האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו: "ברוך השם היום אני לבושה בצניעות ושומרת שבת". זהו סיפורה המרגש

תינוק צוחק. ShutterStock
"הלכתי לבדיקות שגרתיות, ואז הגיעה אלי הבשורה הכי משמחת בחיי"/ShutterStock

ערב חנוכה - חג הניסים והנפלאות, ומוקד הישועות של ספר דברים עמוס בעדויות רבות על ניסים שהתחוללו בעקבות קריאת ספר דברים בשבת - סגולה שהפכה לטרנד יהודי עולמי.

אביגיל בת 20, תושבת צפון הארץ, שלחה את סיפורה האישי, שממחיש כיצד חייה השתנו בזכות קריאת ספר דברים בשבת, כפי שהנהיג האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו.

"היי, רציתי לספר לכם את הנס האישי שלי. קוראים לי אביגיל אני בת 20", גוללה את סיפורה המרגש, "בגיל 14 התחלתי לסבול מכאבים לא מוסברים ברחם, בגב, ברגלים. במשך שלוש שנים עברתי טיפולים, אשפוזים, תרופות לוריד בלי סוף. דיכאון וירידה משמעותית במשקל, בלי לדעת מה יש לי. לאחר שלוש שנים הגיע רופא וגילה אצלי את סרטן צוואר הרחם. במשך חצי שנה ניסו לתת לי תרופות כדי לנסות לנצח אותו ולא הצליחו עד שהחליטו לנתח אותי".

"כשיצאתי מחדר ניתוח, המשיכה אביגיל את סיפורה האישי, "הרופא אמר לי: 'ניצחת את הסרטן, אבל את לא תוכלי להביא ילדים, הרחם נפגע, רק נס יעזור לך'. התפרקתי, לא הפסקתי לבכות ולהגיד 'למה זה מגיע לי'. באותה תקופה, לא הייתי מתלבשת בצניעות ולא הייתי שומרת שבת, אמנם תמיד הייתה לי אמונה, אבל לא הייתי כל כך קרובה להשם", מודה אביגיל בגילוי לב.

ספר דברים. יח"צ,
ספר דברים/יח"צ

"אמרתי לעצמי", המשיכה לספר, "שאני לא נשברת. אני הולכת לתת את כל כולי להשם יתברך, כדי שיתן את הנס שהרופא דיבר עליו. הסתכלתי לשמיים, אמרתי לו: 'אבא, תן לי להיכנס להריון ואני לוקחת על עצמי צניעות ושמירת שבת'. אחרי חצי שנה מהניתוח כשהתחלתי לעשות מצוות, לקרוא את ספר דברים בשבת וספר הזוהר, לתרום צדקות, להדליק נרות שבת, לקרוא תהילים, ללכת לשיעורי תורה, להתפלל כמה שיותר - התחלתי לסבול מהקאות ובחילות. חשבתי שהסרטן שוב חזר ולא באמת ניצחתי אותו".

"הלכתי לבדיקות שגרתיות, ואז הגיעה אלי הבשורה הכי משמחת בחיי, שאני בהריון. הייתי הכי מאושרת בעולם, ברוך השם היום אני לבושה בצניעות ושומרת שבת וממשיכה לקרוא את ספר דברים והזוהר וקרובה הכי בעולם לאבא שבשמיים, וברוך השם, היום יש לי ילדה בריאה וחזקה בת שבעה חודשים. אין יאוש בעולם כלל!", סיימה אביגיל לספר בהתרגשות.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully