וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית ניו יורק נפגש עם הרב פינטו בביתו: "להילחם לשחרור החטופים"

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

14.12.2023 / 17:59

אריק אדמס שוחח עם מנהיג קהילות "שובה ישראל" על הסוגיות האקטואליות ובראשם סוגיית האנטישמיות ושחרור החטופים שמוחזקים בידי החמאס

בווידאו: המפגש של הרב פינטו עם ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס/יח"צ

המאבק נגד האנטישמיות והמאמץ לשחרור החטופים: אריק אדמס, ראש עיריית ניו יורק נפגש אמש עם האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מנהיג קהילות "שובה ישראל" בעולם, ושוחח עימו על הסוגיות האקטואליות ובראשם סוגיית האנטישמיות ושחרור החטופים שמוחזקים בידי החמאס.

ראש העיר אדמס הגיע לביתו של הרב פינטו במנהטן לביקור מיוחד - שם שוחח עם הרב שעה ארוכה. הרב פינטו שיבח את ראש העיר על מאבקו למען יהודי ארה"ב ונגד גילויי האנטישמיות בעולם, "חייבים לבער את נגע האנטישמיות", אמר הרב פינטו והוסיף: "כל אדם בעולם שיש לו לב - חייב להיאבק למען שחרור החטופים מידי החמאס. הסבל שעוברות המשפחות - הוא בלתי נתפס".

המפגש של הרב פינטו עם ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס. יח"צ,
המפגש של הרב פינטו עם ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס/יח"צ
המפגש של הרב פינטו עם ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס. יח"צ,
המפגש של הרב פינטו עם ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס/יח"צ

קודם לכן, אירח ראש עיריית ניו יורק, אדמס, את משפחות החטופים עומר שם טוב, תמיר נמרודי, איתי חן, שלומי זיו, חנן יבלונקה, אלכס לדובנוב, רון בנימין, משפחתן של השבות מן השבי דפנה ואלה אליקים ואביה של רוני אשל ז"ל, אייל אשל הדליק את החנוכייה יחד עם ראש העיר.

כזכור, אדמס ביקר בישראל בעקבות אירועי השביעי באוקטובר ומאז הוא דבק בגישתו העוצמתית נגד ארגון חמאס.

משפחות החטופים הודו לראש העיר על תמיכת הנשיא ביידן וארה"ב בישראל וביקשו ממנו להמשיך ולפעול למען הגברת הלחץ האמריקאי על קטאר ומצרים לשחרור החטופים מעזה.

"אנו נמצאים ברגע מכונן, רגע בו מבינים את חשיבות האור ומה הוא מסמל, בעיקר אחרי האירועים הנוראיים של השביעי באוקטובר. אנחנו רוצים להיות ברורים בקריאה שלנו: החמאס חייב להיהרס. אני תומך במשפחות החטופים שהגיעו לניו יורק בכדי להביע את הדרישה להשבת יקיריהם הביתה עכשיו. זה מחדל האחראים לפשעים המתועבים אינם מובאים לדין, כאשר יש שבויים בעזה כאשר הרשתות מלאות בשנאה", אמר אדמס.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully