וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבו ריגש והודה לארגון שמחולל מהפכה

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

23.1.2024 / 17:59

הזמר היהודי הופיע בתיאטרון ירושלים בפני מאות נשים גיבורות, שחלקן שרדו את התופת ברעים. ריבו ריגש את המשתתפות וביקש להודות לארגון "ביננו" ולארגונים הנוספים שלדבריו "עושים עבודת קודש" ו"מחוללים מהפכה של טוב". צפו

בווידאו: ישי ריבו בתיאטרון ירושלים/צילום: שרה לוי

תיאטרון ירושלים היה מלא מפה לפה. מאות נשים; אמהות וצעירות מלאו את הכסאות. על הבמה: גדול הזמר היהודי ישי ריבו.

זו לא הייתה עוד הופעה מוזיקאלית מן המניין, זה היה אירוע שסיפר את סיפורן של מאות נשים גיבורות, שחלקן שרדו את התופת ברעים, בשבעה באוקטובר, וחלקן מקדישות ממש בימים אלו את היומיום שלהם למען עם ישראל, בכך שהן מאפשרות לבעליהן לשרת במילואים ולהילחם במחבלי החמאס בעזה.

ישי ריבו. יח"צ,
ישי ריבו/יח"צ

מאחורי הקלעים - ארגון "ביננו" שמוביל את מהפכת התמיכה בחיילי צה"ל בודדים. הארגון הפיק את הערב יחד עם ארגון "טנקיו השם" ומיזם "הלב עם הלביאה". המטרה: לתמוך במאות הנשים שבעליהן כבר חודשים רבים במילואים ולחבק את ניצולות המסיבה ברעים.

ריבו שריגש את המשתתפות עם שירי נשמה צורבים בלב - ביקש להודות לארגון "ביננו" ולארגונים הנוספים שלדבריו "עושים עבודת קודש" ו"מחוללים מהפכה של טוב".

שרה פרץ שהפיקה את האירוע מטעם ארגון "ביננו" מספרת: "האירוע הוקדש כולו לגיבורות של עם ישראל", היא אמרה, "יחד עם "טנקיו השם" ו"הלב עם הלביאה" - עשינו את הבלתי יאמן והצלחנו להביא מאות נשות שבעליהן במילואים ועשרות ניצולות מהטבח שהתרחש במסיבה ברעים".

ישי ריבו בתיאטרון ירושלים. שרה לוי,
חיילים בפעילות של ארגון "ביננו"/שרה לוי

בימים אלו, עמלים בארגון "ביננו" על פרויקט הדגל - הקמת כפר נופש טיפולי לחיילים בהווה וחיילים משוחררים, שחוו טראומה וסובלים מפוסט טראומה, "המלחמה הנוכחית הביאה עימה אלפי חיילים שסובלים מפוסט טראומה חריף. חייבים להעניק להם מענה ולאפשר להם לחיות חיים נורמלים, ובשבילם אנו מקימים את כפר הנופש הטיפולי", מסביר הרב שמעון פרץ שהקים את הארגון יחד עם רעייתו.

לדבריו, הכפר יכלול בית מלון, בריכות, חוות סוסים, קליניקות שונות, ועשרות אנשי צוות ואנשי מקצוע, "כפר הנופש - הוא מהפכה אמיתית", הוא מדגיש, "לראשונה - חיילי צה"ל יקבלו מענה אמיתי. הם מסרו את חייהם בשבילנו - ואנחנו נעשה הכל כדי להחזיר להם".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully