וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו נחת במקסיקו: חיזוק בקהילות היהודיות

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

4.2.2024 / 17:59

אחרי שביקר בחודשים האחרונים בעשרות מוקדים ברחבי ארה"ב, האדמו"ר קיים שיעורי תורה במקסיקו וביקר בקהילות היהודיות. בימים הקרובים צפוי הרב פינטו לבקר באיזורים נוספים

מרתון שיעורי תורה וחיזוק ברחבי העולם: אחרי שבחודשים האחרונים ביקר בעשרות מוקדים ברחבי ארה"ב, בסוף השבוע שעבר - נחת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו במקסיקו, שם קיים שיעורי תורה, וביקר בקהילות היהודיות.

הרב פינטו הגיע גם לאי קוזומל - שהפך להיות בשנים האחרונות למרכז יהודי שוקק חיים, בראשותו של שליח חב"ד דודי כפלין. ישראלים רבים ויהודים מכל רחבי העולם - חיים במקום ומתקרבים למסורת היהודית בחסות בית חב"ד והשליח קפלין.

הרב פינטו במקסיקו. שובה ישראל,
הרב פינטו ביקר בבית חב"ד במקום וחיזק את בני הקהילה/שובה ישראל

הרב פינטו ביקר בבית חב"ד במקום וחיזק את בני הקהילה, "לכל מקום יש את התיקון המיוחד שלו. וצריך לפתח מיומנות - מה התיקון של המקום. כמו שמפתחים שרירים, כך צריך לפתח יכולות רוחניות ולנסות להבין - מה ה' רוצה ממכם כאן".

לדבריו, "הקדוש ברוך הוא שלח אותכם לכאן - כדי לתקן, את עצמכם וגם את המקום עצמו, לעלות אותו למעלה, ולעלות את הניצוצות שנמצאים בו, על ידי הוספת לימוד תורה וחיזוק במצוות", אמר.

הרב פינטו במקסיקו. שובה ישראל,
בימים הקרובים צפוי הרב פינטו לבקר באיזורים נוספים/שובה ישראל

הוא הפליג לשבח את השליח הרב קפלין ואמר "יש לו זכויות רבות. איש אשכולות שמפיץ את אור התורה במסירות נפש גדולה וזוכה לקרב יהודים רבים לאבינו שבשמיים", הוסיף.

בימים הקרובים צפוי הרב פינטו לבקר באיזורים נוספים ולמסור שיעורי תורה וחיזוק בקהילות היהודיות השונות.

מאז המלחמה בישראל, שיעוריו של הרב פינטו הפכו ליומיים. בכל ערב מתקיים שיעור תורה שמועבר בשידור חי למוקדים רבים בעולם ולאלפי צופים ברשתות החברתיות.

"כל יהודי ויהודי בעולם - חייב להיות שותף בצער של יהודי ארץ ישראל. אנחנו עם אחד ונשמה אחת", אמר הרב פינטו.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully