וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו ממשיך להתחזק: למעלה מעשרה סניפים חדשים רק בישראל

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

26.2.2024 / 17:59

בירושלים, אור יהודה, תל אביב, פתח תקווה, הרצליה, טבריה, רמת גן, אשדוד, חדרה ורעננה: "שובה ישראל" ממשיכה להפיץ תורה ולעזור לזולת, עם סניפים חדשים בישראל. סניפים חדשים צפויים להיפתח בקרוב גם בקריית גת וקריית ים

בווידאו: למעלה מעשרה סניפים חדשים של "שובה ישראל" נפתחו בישראל/יח"צ

תנופה רוחנית יוצאת דופן: למעלה מעשרה סניפים וישיבות נפתחו רק בשנה האחרונה בישראל על ידי "שובה ישראל" - מוסדותיו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו.

בשנים האחרונות הפכה "שובה ישראל" למרכז עולמי של הפצת תורה ותפילה ועזרה לזולת. הישיבות פזורות ברחבי ארה"ב, אירופה, מרוקו, ישראל ובמדינות נוספות.

כאמור, בשנה האחרונה נפתחו למעלה מעשרה סניפים וישיבות בישראל; בירושלים, אור יהודה, תל אביב, פתח תקווה, הרצליה, טבריה, רמת גן, אשדוד, חדרה ורעננה. בחודשים הקרובים צפויים להיפתח גם בקריית גת וקריית ים.

אמש התקיים מעמד הכנסת ספר תורה לישיבה החדשה שהוקמה בשכונת "משכנות האומה" בירושלים. תושבי המקום הגיעו לרקוד עם ספר התורה ולשמוח בהקמת בית הכנסת.

בשנה זו מציין הרב פינטו 30 שנים להקמת "שובה ישראל" המונה למעלה מ-100 ישיבות וסניפים בעולם. מטרת העל של מוסדותיו של הרב פינטו היא לחבר, להפיץ יהדות ובעיקר לסייע לנזקקים וחלשים.

הרב פינטו עצמו מבקר באינטנסיביות במוסדותיו ברחבי העולם, נפגש עם תלמידיו ומעביר שיעורי תורה וחיזוק שמשודרים בשידור חי ברשתות החברתיות ובאתרים הנבחרים.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully