וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו של צדיקים: "קול גליציה"

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

3.3.2024 / 17:59

בימים האחרונים החל לפעול רדיו אינטרנטי מקוון חדש לטובת הנוסעים לקברי הצדיקים, "קול גליציה - רדיו בדרך לצדיק"

רדיו קול גליציה. יח"צ,
רדיו קול גליציה/יח"צ

תחנת הרדיו החדשה "קול גליציה" כבר משדרת שידורי ניסיון, 24 שעות ביממה וכולל דיווחי תנועה ומזג אויר בפולין ובמדינות אחרות שבדרך לצדיק, פינות חיזוק, עדכונים מההילולות של צדיקי עולם, תוכניות ייחודיות ומוזיקה מעולה לשעות של נסיעה בדרך לצדיק.

מלבד מוזיקה חסידית טובה, ניתן יהיה להאזין לפודקסטים המרתקים של עיתון "משפחה" וכן הופקו תוכניות מיוחדות, עם הרצאות שיעורים וסיפורי חסידים לקראת ימי ההילולה של צדיקי עולם.

הראשונה שבהם, כבר בימים הקרובים: כ"א אדר א' (ובהמשך באדר ב') יום ההילולה של הרבי של כל הרבע'ס - רבי אלימלך מליז'נסק זכותו תגן עלינו.

הרדיו צפוי לשדר שידורים חיים ממוקדי ההילולות, לאסוף ולשדר קוויטל'ך של מאזינים וכן תוכנית פריסות שלום מבוססת וואטסאפ בקולם של הבאים להילולה. המיזם מתבסס על טכנולוגיה ובינה מלאכותית וכמעט "עובד מעצמו".

בעתיד הקרוב "קול גליציה - רדיו בדרך לצדיק" יפעל בעברית, אידיש ואנגלית, וכבר כעת חלק מהתכנים והאותות הופקו והוקלטו בשפות אלה. בין לבין ניתן לקבל מידע עסקי וחשוב באמצעות חסויות ופרסומות של עסקים יהודיים באירופה ובסביבות הציונים הקדושים.

לצד ערוץ הרדיו פועלת קבוצת וואטסאפ לטובת הנוסעים, עם מידע מעודכן אפשרות להעברת תפילות וברכות. מאחורי "קול גליציה -רדיו בדרך לצדיק" עומדים שלושה אנשי עסקים, שהקימו ויצרו את המיזם לטובת העולים לציון, ולהצלחת בני משפחותיהם ברוחניות ובגשמיות.

כתובת רדיו קול גליציה: www.rebbefm.com

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully