וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין גבול לכאב": החדש של שמואל

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

10.3.2024 / 17:59

אחרי ששחרר לא מעט להיטים קצביים, שמחים ומופלאים, הזמר והיוצר מוציא בלדה מרגשת ונוגעת ללב: "יגיע זמן שהלב שנשבר ישוב לפעום, שהתהום הסוערת שנפערה בנפש תמצא לה נחמה". האזינו

מתברר ששמואל לא נח. שמואל (26) נשוי ואב לשניים גר באפרת, מגיע ממשפחה מוזיקלית, הוא מנגן על שלל כלים (צ'לו, תופים, פסנתר וגיטרה) ובימים אלה עובד על אלבום הבכורה שלו, כותב, מלחין באופן כמעט בלעדי את כל השירים ואף שותף בהפקתם.

בקולו העדין והמיוחד הוא פורט על אוזנינו, חורש לנו בלב ובאמצעות הכתיבה שלו הוא בועט בבטן. לאחרונה הוא מפציץ את המדיה בלהיטים קצביים, שמחים ומופלאים. הוא משתף פעולה עם טובי המוסיקאים היהודיים בעולם, וכעת הוא משגר בלדה מרגשת ונוגעת ללב.

בימים המורכבים ליהודים בישראל ובכל העולם, חייבים מעט תקווה. "אין גבול לכאב ולשכול שהצטבר ב DNA שלנו כעם. אבל, גם אין דומה לתקווה שמרחשת לנו בלב", מסביר שמואל. "אנשים שעברו את הגיהינום של השבעה באוקטובר הפכו מאנשים עם תקוות גדולות, לאנשים עם לב שבור ומנופץ, אבל עם ניצוץ שקט בעיניים, ניצוץ של תקווה".

"להם אני מקדיש את המילים האלה - יגיע זמן. יגיע זמן שהלב שנשבר ישוב לפעום, שהתהום הסוערת שנפערה בנפש תמצא לה נחמה. זה כל כך קשה להחזיק את התקווה הזו שהרגשתי שצריך לומר את זה פעמיים. יגיע זמן… יגיע זמן".

מילים: שמואל, הדר בת ציון | לחן והפקה מוזיקלית: שמואל | ייעוץ מוזיקלי: דולב רם ואייל מזיג.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully