וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולי רנד שר שוובר: "להאיר את החושך"

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

10.4.2024 / 17:59

לרגל המצב, משחרר הזמר שחתום על עשרות לחנים ישיבתיים שיר שהוקלט כבר בשנת תשע"ה במסגרת סדרת המעוררים: "חיפשתי וגם מצאתי באולפן הקלטות, את שולי רנד שהוא שר את השיר לכל אורכו וגם הוספתי מקהלה חדשה וכמובן מיקס מעודכן". האזינו לביצוע

אליעזר שוובר ("המעוררים"), ומי שחתום על עשרות לחנים ישיבתיים, משחרר כעת שיר שהוקלט כבר בשנת תשע"ה במסגרת סדרת המעוררים (2). כעת יוצא השיר עם מקהלה ומיקס חדש, לרגל המצב.

שוובר מספר לוואלה! יהדות: "לפני כעשור הוצאתי לאור את קרב יום כדואט עם שולי רנד את חלקי בשיר שרתי בהברה אשכנזית, כנהוג בשירים חסידיים. חברי ידידיה מאיר פנה אלי, והציע להפוך את כל השיר להברה עברית פשוטה, כדי שהוא יוכל לשדר את השיר עם רעייתו סיוון רהב מאיר בתוכנית שלהם בגלי צה"ל, ועל מנת שהשיר יהיה נגיש להמון העם, שלא תמיד מבין את ההברה האשכנזית".

"בעקבות המצב בו שרויים, בחצי השנה האחרונה, חשבתי לחדש את השיר המתאים לתקופה זאת יותר מתמיד. חיפשתי וגם מצאתי באולפן הקלטות, את שולי רנד שהוא שר את השיר לכל אורכו וגם הוספתי מקהלה חדשה וכמובן מיקס מעודכן, חדש ועכשווי, שעמלתי עליו שעות וימים בעזרתם של חיים גוטסמן וג'ף הורביץ, והנה התוצאה לפניכם", מוסיף.

לדבריו: "בתפילה ובתקווה שהתפילה ל"קרב את היום הגדול, שאינו לא יום ולא לילה" אכן תפעל, ונזכה להאיר את החושך הגדול באור האמיתי, ונצא כולנו (במיוחד החטופים בידי שונאינו) מעבדות לחרות, ומשעבוד לגאולה, בגוף ובנפש, במהרה במהרה".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully