וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע מרגש נערך לזכר הנופלים במלחמה, הנשיא הרצוג: "מצדיעים להם"

16.4.2024 / 7:16

במעמד נשיא המדינה, התקיים אירוע הכנסת 18 ספרי תורה שנתרמו על ידי האחים יוסי ושלומי אמיר "לאחדות עם ישראל". הנשיא: "יהיו זכרם ומורשתם של מי שנפלו על הגנת העם, המדינה והמולדת ברוך ונצור לעד"

סמ"ר במיל' עדי אודיה ברוך הי"ד – סמלת מבצעים בחטיבה המרחבית יהודה, נפלה בשדרות מפגיעת רקטה אחרי שנקראה לצו 8, בת 22 בנופלה. יח"צ,
סמ"ר במיל' עדי אודיה ברוך הי"ד – סמלת מבצעים בחטיבה המרחבית יהודה, נפלה בשדרות מפגיעת רקטה אחרי שנקראה לצו 8, בת 22 בנופלה/יח"צ

אירוע הכנסת 18 ספרי תורה שנתרמו על ידי האחים יוסי ושלומי אמיר "לאחדות עם ישראל" התקיים, על שם 35 גיבורים שנפלו במלחמת חרבות ברזל, במעמד נשיא המדינה מר יצחק הרצוג והמשפחות השכולות.

ספרי התורה מוקדשים למפקדות ומפקדים, לוחמות ולוחמים של צה"ל, לוחמי שב"כ, ימ"מ, לוחמי האש והמשטרה, ואזרחים שנפלו בקרבות ב-7 באוקטובר ובמהלך המלחמה.

הנשיא הרצוג עם משפחת מח״ט הנח״ל הי״ד אל״מ יהונתן אהרן שטיינברג. יח"צ,
הנשיא הרצוג עם משפחת מח״ט הנח״ל הי״ד אל״מ יהונתן אהרן שטיינברג/יח"צ

נשיא המדינה, יצחק הרצוג אמר בטקס: "במעמד שמהדהד לכולנו את חג שמחת תורה - החג שאיחד במשך דורות את כלל ישראל, והשנה לדאבון הלב היה יום של טבח נורא - אנו מכניסים הערב ח"י ספרי תורה לזכרם של עשרות חללי צה"ל, משטרה, כבאות ושב"כ מהמערכה הכבדה. בהצדעה, בתפילה ובכאב. יהיו זכרם ומורשתם של מי שנפלו על הגנת העם, המדינה והמולדת ברוך ונצור לעד".

הספרים ייכנסו לבתי הכנסת על פי שיקול דעת המשפחות השכולות. עד היום נתרמו 71 ספרים על ידי משפחת אמיר. חלק מהספרים יוכנסו לבתי הכנסת של יחידת מגל"ן, ימ"מ ותחנת לוחמי האש.

  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully