וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגילה: שיר חדש לכוכב הזמר היהודי מרדכי שפירא

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

16.4.2024 / 17:59

הזמר המוערך ששוהה בימים אלו בישראל שחרר את "נגילה" - שיר חדש נוגע דווקא בתקופה המורכבת הזו. האזינו לביצוע

כוכב הזמר היהודי מרדכי שפירא שבימים אלו שוהה בישראל לרגל סיבוב הופעות - שולף שיר חדש שצפוי להצטרף לעשרות השירים של שפירא שהפכו ללהיטים היסטריים.

שם השיר - "נגילה" והוא נוגע דווקא בתקופה המורכבת הזו, שבה מדינת ישראל מותקפת על ידי אויביה הנצפים ומהדרום, מקרוב ומרחוק.

כוכב הזמר היהודי מרדכי שפירא. KARSENTY PHOTOS,
כוכב הזמר היהודי מרדכי שפירא/KARSENTY PHOTOS

שפירא הסביר לוואלה! יהדות כי "בתפילת ההלל אנחנו אומרים "אבן מאסו הבונים", והכוונה לאבנים שמשאירים בפינה, בצד, אבנים שלא משתמשים בהם. אבל דוד המלך המלך אומר, שהאבנים שכולם לא אוהבים וששמו בצד, הם משל. כל מי ששונא יהודים וחושב שאנחנו האבנים ששמים בפינה של העולם,- יגלה בסוף ש"זה היום עשה השם נגילה ונשמחה בו" בפינה, כל מי שחושב שאם זה נמצא בפינה זה פחות חשוב, יגלה בעתיד שמהאבנים האלה בונים את אבני המקדש", הסביר.

לדבריו של שפירא: "גם בחיים, כשיהודי מרגיש שהוא קצת בפינה, בצד של כל מה שקורה, מחוץ לעניינים, יגלה שמהפינה הזאת אפשר להגיע לגדלות וגאולה. זהו העיקרון של ענווה, אפשר להיות בפינה, בצד של ההתרחשויות, ועדיין לצאת משם לגדלות וגאולה".

כוכב הזמר היהודי מרדכי שפירא. KARSENTY PHOTOS,
כוכב הזמר היהודי מרדכי שפירא/KARSENTY PHOTOS
כוכב הזמר היהודי מרדכי שפירא. KARSENTY PHOTOS,
כוכב הזמר היהודי מרדכי שפירא עם חיילי צה"ל/KARSENTY PHOTOS

כאמור, בימים אלו שפירא בעיצומו של סיבוב הופעות בישראל. "דווקא עכשיו שעם ישראל נמצא בצרה - זה הזמן להרים את הרוח ואת התקווה", מסביר מנהלו האישי של שפירא, המפיק מעוז עבדי, לדבריו, "בזמן מתקפת הטילים של איראן - שפירא היה בירושלים, באזעקות, בממ"ד. בחודשים האחרונים הוא ביקר בישראל פעמים רבות וקיים עשרות ביקורים בבתי חולים ובבסיסי צה"ל".

לחן: סת מאזה, יהודה פינסקר, מרדכי שפירא | הפקה: יהודה פינסקר | עיבוד: מנדי פורטנוי.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully