וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו: "כמה צרות יש. מדוע אנחנו לא מתעוררים?"

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 10:24

בשיעורו האחרון, התייחס האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו למצב הכללי של יהודי העולם ובפרט של אזרחי ישראל: "כמה הקדוש ברוך הוא רומז לנו בתקופה האחרונה. אז איפה אנחנו? מדוע אנחנו לא מתעוררים? למה אנחנו לא מקשיבים לרמזים?". צפו בדבריו

בווידאו: דבריו של הרב פינטו/יח"צ

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו התייחס בשיעורו האחרון למצב הכללי של יהודי העולם ובפרט של אזרחי ישראל, לדבריו, "כמה בעיות יש לעם ישראל? כל רגע בשורה קשה אחרת, זה פצוע, זה מת, זה חולה. מה קורה לנו?", תמה.

הרב פינטו הסביר כי "הקדוש ברוך הוא קורא לנו ומסמן לנו להתעורר. הרי שום דבר לא קורה סתם בעולם. מתי שיש בצורת, שאין מים, אנחנו היהודים יוצאים לרחובה של עיר להתפלל ועושים תשובה. למה? כי כל דבר שקורה הוא סימן משמיים כדי שנחזור בתשובה".

"ותראו", פנה הרב פינטו לתלמידיו, "כמה הקדוש ברוך הוא רומז לנו בתקופה האחרונה. אז איפה אנחנו? מדוע אנחנו לא מתעוררים? למה אנחנו לא מקשיבים לרמזים? אם לא מתעוררים - הרמזים הופכים להיות קשים יותר".

"והסיפור הוא לא פרטי אלא כללי, לכולנו. הרמז הוא לא רק לאותו אדם שבאה עליו הצרה, אלא על כולנו, על כל עם ישראל. חייבים להתעורר בתשובה, במצוות ובמעשים טובים", אמר לסיום.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully