וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלקות ומרתון שיעורים: רבי יואל פינטו האיר את ישראל

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

26.5.2024 / 17:59

בנו וממשיך דרכו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו נמצא בעיצומו של מסע חיזוק בישראל, במהלכו קיים שלוש הדלקות ענק לזכרו של התנא רבי שמעון בר יוחאי זי"ע, לרגל יום ההילולה

בעיצומו של מסע חיזוק בישראל, רבי יואל פינטו, בנו וממשיך דרכו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, קיים אמש (מוצאי שבת) שלוש הדלקות ענק לזכרו של התנא רבי שמעון בר יוחאי זי"ע, לרגל יום ההילולה החל היום.

כזכור, השנה, בעקבות המצב הביטחוני, פיקוד העורף אסר על קיומה של ההילולה המסורתית במירון, וזאת בעקבות התראות ביטחונית קונקרטיות על מתקפת טילים של חיזבאללה על האיזור.

בעקבות הוראת פיקוד העורף וההכרזה על איזור מירון כשטח צבאי סגור, האדמו"ר הרב פינטו קרא לתלמידיו להישמע להנחיות ולקיים הדלקות במרכזים השונים של "שובה ישראל" ברחבי ישראל.

הרב יואל פינטו בישראל. יח"צ,
הרב יואל פינטו בישראל/יח"צ
הרב יואל פינטו בישראל. יח"צ,
הרב יואל פינטו בישראל/יח"צ

אמש התקיימו עשרות הדלקות בישיבות "שובה ישראל", וכאמור, בשלוש מהן השתתף רבי יואל פינטו שמקיים בימים אלו מרתון שיעורי תורה וחיזוק ברחבי ישראל.

באשדוד התקיימה ההדלקה הגדולה והמרכזית בהשתתפות אלפים מתושבי העיר, רבנים ואישי ציבור. את הנאום המרכזי נשא רבי יואל פינטו שהרחיב על קדושת היום ועל מעלת לימוד ספר הזוהר הקדוש - ספרו של רבי שמעון בר יוחאי.

"אנחנו נמצאים בדור האחרון שבו יבוא משיח צדקנו. הכוח של הדור הזה הוא ספר הזוהר הקדוש. כמו שמורינו האדמו"ר שליט"א אומר ומאריך, מי שיחזיק ברבי שמעון - ינצל מכל רע", אמר רבי יואל פינטו בהילולה הגדולה באשדוד.

לאחר מכן השתתף בהדלקה במושב זרחיה ובעיר אשקלון, אף שם נשא דברי חיזוק והתעוררות. בנוסף, רבי יואל פינטו סיים אמש את כל ספר הזוהר לעילוי נשמתו של רבי שמעון בר יוחאי זי"ע.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully