וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים: אנחנו מתקרבים לדת ולמסורת

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

22.5.2024 / 17:59

באירוע שקיימה הרבנית מוריה פנקר - ריגשה דודתו של החטוף אלמוג סרוסי וסיפרה על ההתקרבות למסורת • "התפילות של עם ישראל מחזיקות אותנו"

ההרצאה של הרבנית מוריה פנקר בהשתתפות משפחות החטופים. יח"צ,
ההרצאה של הרבנית מוריה פנקר בהשתתפות משפחות החטופים/יח"צ

מאז מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישראל בבוקר שמחת תורה - משפחות החטופים והחטופות עושות הכל כדי להחזיר את יקיריהן אליהם. רבים מהן התקרבו למסורת ישראל והחלו לשמור שבת ולהניח תפילין.

השבוע, התרחש אירוע מרגש בעיר רמת גן. בעיצומה של הרצאה של הרבנית מוריה פנקר, ריגשה דודתו של החטוף אלמוג סרוסי את הקהל וסיפרה על ההתחזקות שלה ושל משפחתה. הדודה, אורית מועלם, סיפרה: "אלמוג האחיין שלי, בסך הכל בן 27. הוא נחטף באכזריות ממסיבת הנובה על ידי מחבל חמאס, לאחר שהוא התעקש לעזור ולסייע בכדי להציל את חבריו. בחור זהב עם לב מיוחד".

"כשנשמעו הדי הפיצוצים, ניסה אלמוג להימלט מהמקום ברכב יחד עם חברתו שחר וחברים נוספים. שחר נפצעה אנושות מהירי ואלמוג נשאר לצידה לנסות להציל אותה. הוא לא הצליח להציל אותה ונחטף לעזה", המשיכה לספר.

"אנחנו מבקשים מעם ישראל לעשות הכל למען שחרורו. להתחזק, להתקרב, להתאחד. אני בעצמי התחלתי להשתדל לשמור את השבת ולהתקרב לקדוש ברוך הוא. ולכן באתי הערב לכאן להתחזק עם הרבנית מוריה פנקר", הוסיפה.

ההרצאה של הרבנית מוריה פנקר בהשתתפות משפחות החטופים. יח"צ,
ההרצאה של הרבנית מוריה פנקר בהשתתפות משפחות החטופים/יח"צ

בעקבות דבריה, כיבדה הרבנית פנקר את מועלם לעמוד בראש מעמד הפרשת החלה, "אנחנו מאמינים שהקדוש ברוך הוא משגיח על כל החטופים והחטופות", אמרה הרבנית פנקר העומדת בראש מדרשת 'פנינת אור', "בואו כולנו עכשיו נצעק לקדוש ברוך הוא שיעשה ישועות".

מועלם סיפרה על אחיינה החטוף: "אלמוג בחור מבריק, מצחיק וחבר של כולם. מלא חיים, אוהב טבע ואדם. החיוך הכובש, האינטליגנציה והקול השפוי שלו גורמים לכל מי שעובד לצידו להבין שאם אלמוג נמצא בשטח הכל יהיה בסדר. יש לו יכולת מדהימה למגנט את כולם אליו".

היא ביקשה מעם ישראל שלא להרפות ולהמשיך להתפלל, "התפילות מחזיקות אותנו, את כל המשפחה. תמשיכו להתפלל למען שחרורו המהיר של אלמוג בן נירה ושל כל החטופים", ביקשה.

"אנחנו לא יודעים חשבונות שמיים" אמרה הרבנית פנקר, "אבל ברור לנו, שמי שעמד לצידנו עד היום, וגאל אותנו מכל אוייבינו, הוא יעשה לנו ניסים גדולים. אבל בשביל זה אנחנו חייבים להתאחד ולהפסיק את המחלוקות בעם ישראל, כי הפירוד הוא הגורם המרכזי לתבוסה".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully