וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדוע ישנם אנשים עשירים שחיים בדיכאון?

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

5.6.2024 / 17:59

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו התייחס בשיעורו לאחת הבעיות הנפוצות; דיכאון: "אנחנו צריכים להשתדל לצאת מהבועה ולחיות את החיים האמיתיים"

בווידאו: דבריו של הרב פינטו/יח"צ

בשיעורו השבועי, נגע האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, באחת הבעיות הנפוצות; דיכאון. הוא התייחס לעובדה שישנם אנשים עשירים שלא חסר להם דבר, ולמרות זאת הם חיים בעצב גדול.

"הקדוש ברוך הוא נתן לכל אדם כלים לשבור את הכל", הסביר הרב פינטו, "כמה אנשים תפוסים בדמיונות שהם לא אמיתיים, הם חיים בבועה ובדימיון. אנחנו צריכים להשתדל לצאת מהבועה ולחיות את החיים האמיתיים", אמר הרב פינטו.

הוא סיפר: "אנחנו מכירים אנשים, שהשם נתן להם עושר גדול ושפע, אבל הם חיים במחשבות של צער ויגון ועוגמת נפש והם כל היום בוכים בשברון הלב. למה? כי הם לא יודעים לחיות את החיים האמיתיים".

לדבריו, "הם חיים בדמיונות שנתקעו במוחם שנים רבות קודם לכן. הם עוד חיים את הזכרונות מהזמן שלא היה להם כסף לשלם חשבון חשמל, והם לא יודעים לפרש את תחושות העצב שלהם. והם מחפשים בכוח סיבות להיות עצובים. הם קמים בבוקר ומתלוננים על כל העולם, והם יוצרים לעצמם בכוח בעיות".

"השיטה היא", הסביר הרב פינטו", להידבק בתורה הקדושה, לא רק לקיים מצוות ולעשות "וי" אלא לתת לתורה להשפיע עלינו, לשנות את החיים שלנו לטוב. כי התורה היא זו שמעניקה לנו חירות אמיתית, נפשית ופיזית".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully