וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי רוצה זוגיות?": הרבנית פנקר חיזקה את בנות הדרום

חנה כהן, בשיתוף שובה ישראל

30.6.2024 / 17:59

הרבנית מוריה פנקר דיברה מול כ-300 נשים בכנס הנשים באולמי מרסל וניו, בבאר שבע. צפו בדבריה

בווידאו: הרבנית מוריה פנקר/יח"צ

"מי לא רוצה להיות שמחה כל הזמן? מי לא חולמת להסתובב בעולם בתחושה של אושר ושלווה? כולנו רוצות, רק שבמציאות זה לא קורה", כך פתחה הרבנית מוריה פנקר את כנס הנשים בהשתתפות כ-300 בנות ונשים באולמי מרסל וניו, בבאר שבע.

הרבנית פנקר המשיכה: "יכול להיות שאת מחכה לזיווג שלך והוא לא מגיע, אולי את מחפשת עבודה ולא מוצאת אותה, ואולי את דווקא כן בזוגיות אבל השלום בית על הפנים, בואי לשמוע שיטה שתגרום לחיים שלך להראות אחרת ולהיות מאושרת ושלווה".

"אז מה עושים?", פנתה הרבנית פנקר למשתתפות שמלאו את האולם הענק, "בכל יום במשך חמש דקות תגידי תודה לאלוקים על הדברים הטובים שיש לך. בתוך כל הדברים שנראים לך הכי קשים-נסי לחפש את נקודת האור".

הרבנית מוריה פנקר. צילום מסך, צילום מסך
הרבנית מוריה פנקר/צילום מסך, צילום מסך
הרבנית מוריה פנקר. צילום מסך, צילום מסך
הרבנית מוריה פנקר/צילום מסך, צילום מסך

לדבריה, "תעמדי ותגידי לאלוקים תודה על הבריאות, על זה שיש לך בית, שיש לך משפחה. אז כן, הזוגיות לא משהו אבל את בריאה. אולי עדיין אין לך ילדים, אבל יש לך עבודה טובה. מה זה יגרום לך להרגיש? כבר בפעם הראשונה שתעשי את זה-את תרגישי נפלא לאחר מכן. ההודיה תגרום לך להרגיש עשיר. כן כן, פתאום תרגישי שיש לך כל כך הרבה טוב בחיים, ויהיה לך הרבה יותר קל להתמודד עם הדברים הפחות טובים".

"ועוד משהו", אמרה בדברי הפתיחה שלה, "כשהבורא רואה שיהודי מודה לו-הוא רוצה לתת לו עוד ועוד טוב כדי שיהיה לו עוד דברים להודות עליהם. אז יאלה, התחילי להודות ותראי נפלאות".

האירוע התקיים במסגרת אירועי מדרשת "פנינת אור" של הרבנית פנקר. כמעט בכל הערב היא מופיעה לנשים ונערות בעיר אחרת והמוטו שלה הוא להעניק כלים לחיי היומיום.

חנה כהן, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully