וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב מאזוז: רפיח מקום מסוכן. צריך להתפלל

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

18.6.2024 / 17:59

בשיעורו השבועי האחרון, חיזק ראש ישיבת כסא רחמים את תלמידיו וביקש מהם להתפלל למענם של חיילי צה"ל: "צריכים להתפלל. צריכים לעזור. צריכים לחזק". צפו בדבריו

בווידאו: דבריו של הרב מאיר מאזוז/כסא רחמים

הרב מאיר מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים, חיזק את תלמידיו בשיעורו השבועי האחרון וביקש מהם להתפלל למענם של חיילי צה"ל. הוא התייחס לאסון הקשה שהתרחש בשבת האחרונה כשלוחמים בעזה נהרגו באסון פיצוץ הנמר"ה והורה להתפלל על הפצועים ולעילוי נשמת הנופלים.

בראשית דבריו אמר כי "קודם כל, להתפלל על החיילים שלנו שהיום בעוונות נהרגו ברפיח, שמונה חיילים עלו על מוקש. שמונה חיילים במכה אחת. כמה צריכים להתפלל על החיילים, ולא נאמר: "נטורי קרתא" ו"נטורי קרתא"... "נטורי קרתא" כבודם במקומם מונח, במאה שערים... אנחנו אחים!".

לדבריו של הרב מאזוז: "צריכים להתפלל. צריכים לעזור. צריכים לחזק. הם הלכו לרפיח, זה מקום מסוכן. כתוב בתהלים (ע"ד, י') "עד מתי אלהים יחרף צר", יחרף אותיות רפיח. עד מתי עושים לנו את זה? עד מתי? עד מתי?".

"אנחנו לא מתחילים אף פעם. ישראל מעולם לא תתחיל במלחמות. ישראל אוהבת שלום, רודפת שלום. כל מי שאומר שאנחנו גורמים למלחמות האלה, אינו אלא טועה. צריכים להתפלל שה' ישים קץ לצרותינו, ישים קץ לגלותינו", הוסיף.

"יהי רצון", אמר לסיום, "שדברי התורה האלה יהיו למנוחת כל החיילים המסכנים ה' יקום דמם. ומה שעשו האויבים שלנו ברפיח, ה' יתברך יחרף אותם, ויפיל אותם, כל מה שעשו המוקשים האלה, יחזרו עליהם, "חרבם תבוא בלבם וקשתותם תשברנה" (תהלים ל"ז, ט"ו). ועם ישראל יחזור למקומו איתן, "ושב יעקב ושקט ושאנן ואין מחריד" (ירמיה ל', י'). אמן כן יהי רצון".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully