וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלפולים בהלכה: רבי מאיר אליהו פינטו ריתק את אשדוד

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

2.7.2024 / 17:59

בנו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מנהיג קהילות "שובה ישראל" מסר שיעור בבית המדרש "שובה ישראל" באשדוד שהיה מלא מפה לאוזן. צפו בדברים

בית המדרש "שובה ישראל" באשדוד היה מלא מפה לאוזן. רבני הישיבה ותלמידיה באו להשתתף בשיעורו של רבי מאיר אליהו פינטו, בנו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מנהיג קהילות "שובה ישראל".

השיעור שעסק בהלכות תפילין בכלל ובתפילין של רבינו תם בפרט, הפך בתוך דקות אחדות לזירה של 'ריתחא דאורייתא', שאלות ותשובות, דיונים הלכתיים ופלפולים עמוקים.

בראשית דבריו, חשף רבי מאיר אליהו, כי ממש בקרוב הוא צפוי להוציא לאור עולם ספר חדש שיעסוק כולו בסוגיית תפילין של רש"י ותפילין של רבינו תם ובסוגיות נוספות.

שמו של הספר החדש: 'תפילין דמאר"י עלמא' והוא צפוי להיות מופץ בקהילות היהודיות בארה"ב ובישראל וניתן יהיה להשיגו בחנויות הספרים המובחרות.

למרות גילו הצעיר יחסית, רבי מאיר אליהו פינטו נודע כגאון ומתמיד. הוא מוסר שיעורי תורה והלכה באופן תדיר בישיבת "שובה ישראל" במנהטן ורבים מגיעים להשתתף בשיעוריו.

בימים אלו הגיע רבי מאיר אליהו פינטו לישראל לחזק את קהילות "שובה ישראל" והוא נלווה אל אחיו הגדול, רבי יואל משה פינטו, בנו וממשיך דרכו של האדמו"ר הרב פינטו, שמקיים מרתון שיעורים בכל רחבי הארץ.

מחר יתקיים שיעור נוסף של רבי מאיר אליהו פינטו, בעיר אשקלון, בישיבת "שובה ישראל" רחוב הסוכה 5, בשעה 17:00.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully