וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבי יואל פינטו: התורה היא המדריך האולטימטיבי לחיים מאושרים

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

21.8.2024 / 17:59

בנו וממשיך דרכו של הרב פינטו מגלה: איך התורה מספקת מפת דרכים לחיים מלאי משמעות ואושר בעידן המודרני, ומדוע היא רלוונטית יותר מתמיד להתמודדות עם אתגרי החיים העכשוויים

רבי יואל פינטו, בנו וממשיך דרכו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מסביר על הקשר העמוק בין האדם לתורה ועל כך שדרכה נוכל לדעת כיצד להתמודד מול אתגרי החיים.

בדבריו המעמיקים, מדגיש רבי יואל את החשיבות של הבנת התורה ככלי המכוון את האדם בכל שלב בחייו, על מנת להגיע אל היעד בצורה הטובה והשלמה ביותר.

"הקב"ה הוא יוצר הנשמות שלנו," אומר רבי יואל, על פי דבריו, כל ניסיון ואתגר שאנו חווים במהלך חיינו נוצר בידי הקב"ה, והוא חלק בלתי נפרד מהמסלול שעלינו לעבור. "הקב"ה לא משאיר אותנו לבד במלחמה הזו," הוא ממשיך, "הוא נותן לנו את התורה הקדושה, שמכילה הנחיה מפורטת כיצד על האדם לנהוג בכל שלב בחייו."

רבי יואל מדגיש כי התורה היא המדריך האולטימטיבי בחיים, והיא מספקת תשובות לכל בעיה ופתרון לכל בלבול שאנו עלולים למצוא בחיינו. "אם האדם חכם מספיק," אומר רבי יואל, "ויודע לקרוא את התורה בצורה כזו שהיא מתחברת למציאות חייו, הוא באמת מודע לכל מה שיבוא עליו בעתיד, ויודע את התשובה לכל בעיה שיש לו."

לדבריו, עלינו לקחת את התורה ולהתאים אותה לזמן בו אנו נמצאים, לקרוא אותה בצורה נכונה וברורה, וכך נוכל להבין מה הקב"ה רוצה מאיתנו ולמה הוא מעמיד אותנו במציאות החיים בה אנו נמצאים.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully