וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחזיות שלו מדויקות, כל מה שהוא אומר פשוט קורה"

26.8.2024 / 11:24

מנבואות פוליטיות ועד אזהרות ביטחוניות: כיצד הפך הרב רוני הכהן לתופעה תקשורתית ולמקור השראה לרבים ברחבי הארץ?

הרב המקובל רוני הכהן שליט"א. יח"צ התחנה 101.5fm,
הרב המקובל רוני הכהן שליט"א/יח"צ התחנה 101.5fm

לאחרונה מאזיני תחנת הרדיו הצפונית "התחנה fm101.5" נחשפו לתוכנית חדשה בהגשת הרב המקובל רוני הכהן. בפרומואים ששידרה התחנה הוצג הרב כאחד שניבא את תוצאות הבחירות האחרונות בישראל באופן מדויק, את כמות המנדטים שיקבל הליכוד ואת מיקומם של חברי הכנסת בליכוד. כמו כן נפגש הרב רוני הכהן בשנת 2016 עם המועמד לנשיאות ארצות הברית באותה עת דולנד טראמפ וחזה את תוצאות הבחירות המדויקות בארה"ב ואת ניצחונו של הנשיא טראמפ שנבחר נגד כל הסיכויים וכשתוצאות הסקרים הצביעו בכלל על ניצחונה של הילארי קלינטון, כל תחזיותיו אלו של הרב התממשו במלואן ובאופן מדויק.

seperator

במהלך שיחה עם מאזינה שעלתה לשידור ברדיו התחנה 101.5 סמוך ל-7.10.2023, ביקש ממנה הרב להמתין עם תוכניותיה "כי הולכים להיות תרחישים מאוד גדולים בדרום ובצפון" ואכן, מלחמת חרבות ברזל ומדינת ישראל מצויה כבר שנה במלחמה בכל החזיתות.

מהר מאוד שמה של התוכנית יצא לפניה והרצועה של הרב רוני הפכה לאחת התוכניות המואזנות ביותר בצפון. למערכת התוכנית הגיעו אלפי פניות של מאזינים מכל רחבי הארץ אשר רצו לדבר עם הרב. כיום קיימת רשימת המתנה ארוכה כך שמשך הזמן הממוצע לעליה לשידור עם הרב עומד על כחודש. גם ברשתות החברתיות זוכה התוכנית להצלחה רבה עם מיליוני האזנות וצפיות של התכנים בטיק טוק ובפלטפורמות השונות.

הרב המקובל רוני הכהן שליט"א. יח"צ התחנה 101.5fm,
הרב המקובל רוני הכהן שליט"א/יח"צ התחנה 101.5fm
הרב המקובל רוני הכהן שליט"א. יח"צ התחנה 101.5fm,
הרב המקובל רוני הכהן שליט"א/יח"צ התחנה 101.5fm

הרב המקובל רוני הכהן שליט"א מגן יבנה הוא דמות הנחבאת אל הכלים ובין עדת מאמיניו פוליטיקאים, ראשי ערים, אנשי תקשורת, קבלנים, כדורגלנים, אנשי עסקים ואנשים מכל שדרות הציבור המבקשים את עצתו וברכתו.

אחד הסיפורים הבולטים התרחש בזמן מלחמת לבנון השנייה, ראש הממשלה דאז אהוד אולמרט קיבל טלפון בהול מהשר דאז אלי ישי שנחשב מקורב לרב באותה התקופה, השר ישי שהיה אז סגן ראש הממשלה, שר התמ"ת וחבר הקבינט, ביקש לפגוש את אולמרט בדחיפות. הוא סיפר לו שמקובל ידוע העביר לו מסר לפיו החיזבאללה מתכוון לפגוע בספינה של חיל הים. אלי ישי אמר לאולמרט שהוא מאמין לדברי המקובל, ושכדאי לבדוק את העניין ולהיזהר.

כך העיד השר בעבר: "עברו כמה שעות והשבת כבר בפתח. ביקשתי מהמאבטח שאם ויש אירוע דרמטי שיעדכן אותי. בליל שבת ישבתי עם בני משפחתי וסיפרתי להם את דברי המקובל שהתריע, לא עבר זמן מה והגיע המאבטח וסיפר כי החיזבאללה פגע באונייה של חיל הים ומספר חיילים נהרגו".

בחודש מרץ 2023 הוזמן הרב לאירוע הרמת כוסית לפני חג הפסח בלשכת ראש הממשלה ובנוכחות שרים, חכ"ים ואנשי ביטחון ושם התריע לקראת תחילתה של מערכה שעתידה להתרחש, ואכן בחלוף כמה חודשים פרצה מלחמת חרבות ברזל.

עם תחילת מלחמת "חרבות ברזל" פרסם הרב הודעה ובה בקשה מכל היהודים בתפוצות לחזור במהרה לארץ ישראל תחת אזהרה חמורה מהתפרצות גל אנטישמי רחב ברחבי העולם.

דבריו המרתקים ותחזיותיו של הרב מתועדים גם בעמוד הטיקטוק הרשמי של התוכנית שהפך מהר מאוד פופולרי וזוכה למיליוני צפיות ואלפי תגובות ושיתופים.

seperator

התוכנית משודרת ברדיו התחנה fm101.5 כל יום שני בשעות 20:00-22:00.

  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully