וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפ מושקע: מוטי שטיינמץ ודובי מייזלס עם "מן המצר"

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

15.9.2024 / 17:59

מוטי שטיינמץ ודובי מייזלס משחררים סינגל חדש לימים הנוראים; השיר "מן המצר" מבוסס על פסוק מתהילים ומשלב קולות מרגשים, מקהלת ילדים ועיבוד מוזיקלי עשיר; קליפ מושקע צולם במיקום ייחודי

הזמרים מוטי שטיינמץ ודובי מייזלס חברו יחד עם מקהלת "שיר ושבח" לשחרור הסינגל החדש "מן המצר". השיר מבוסס על הפסוק המוכר מתהילים, שמזכיר כי גם במצבים של קושי וצמצום, עלינו לפנות אל הקב"ה בבקשה לשפע ולגדולה.

הסינגל משלב בין קולותיהם המרגשים של שטיינמץ ומייזלס, יחד עם ליווי מוזיקלי עשיר והפקה מקצועית הכוללת את מקהלת הילדים ואת העיבוד המיוחד של מנדי פורטנוי.

הסינגל יוצא לאור בשיאה של תקופת הימים הנוראים, כאשר הפסוק "מן המצר" נאמר לפני תקיעת השופר - רגע שמסמל את הכמיהה הפנימית של האדם לשוב אל הקב"ה ולהתחבר מחדש. קול השופר, כמו השיר, מבטא את התחושה הפנימית שבמילים לעיתים לא ניתן לתאר, והוא מבקש להדהד בעולם וליצור מרחב של הבנה ושחרור.

הסינגל נכתב והולחן על ידי האחים בלומשטיין, ועיבודו נעשה על ידי מנדי פורטנוי. ההפקה כוללת גם צוות רחב של נגנים ותזמורת, עם השתתפותם של תופים, בס, גיטרות וכלי מיתר. הקלטת הקולות התבצעה באולפנים שונים, בהם אולפני דידידום בניו יורק.

בנוסף למוזיקה המרגשת, הופק קליפ רשמי על ידי ריבקין מדיה ושלמה חיים ריבקין, כאשר הצילום התבצע במיקום המיוחד "The Arches". הלהקה המלווה כללה שורה של נגנים מקצועיים, ושחקנים שלקחו חלק בצילום.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully