וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש היסטורי: האדמו"ר מויז'ניץ נפגש עם האדמו"ר הרב פינטו

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

25.9.2024 / 17:59

האדמו"רים דנו בשושלות המשפחה, חשיבות לימוד הזוהר, והפצת התורה; מעמד הכנסת ספר תורה וסיום הזוהר העולמי יתקיים ברחבת הכותל המערבי

בווידאו: האדמו״ר מויז׳ניץ נפגש עם האדמו״ר הרב פינטו/יח"צ

אתמול התקיים מפגש היסטורי בין האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו לבין האדמו"ר מויז'ניץ. השניים שוחחו במשך דקות ארוכות בדברי תורה ובענינא דיומא.

האדמו"רים הרחיבו בשיחתם סביב שושלת משפחת אבוחצירא ופינטו, שמתחילה מהרי"ף דעין יעקב עד ימינו אנו. כמו"כ האדמורי"ם העלו בשיחתם את גדלותם של הבבא סאלי ובנו הבבא מאיר זי"ע.

במהלך המפגש המיוחד, האדמו"ר הרב פינטו סיפר לאדמו"ר מויז'ניץ על יוזמת סיום אלפי ספרי הזוהר הקדוש שמתקיים בכה' באלול, יום בריאת העולם. הרב פינטו הרחיב על כך שסיום הזוהר ביום זה נתקן על ידי כל גדולי ומאורי ירושלים, אך עם השנים התקנה נשכחה - עד שבא בן האדמו"ר רבי יואל משה פינטו וחידש את התקנה. וכעת, זו השנה השלישית שאלפים מסיימים את ספר הזוהר ביום בריאת העולם.

האדמו״ר מויז׳ניץ נפגש עם האדמו״ר הרב פינטו. יח"צ,
האדמו״ר מויז׳ניץ נפגש עם האדמו״ר הרב פינטו/יח"צ
האדמו״ר מויז׳ניץ נפגש עם האדמו״ר הרב פינטו. יח"צ,
האדמו״ר מויז׳ניץ נפגש עם האדמו״ר הרב פינטו/יח"צ

האדמו"ר מויז'ניץ סיפר לאדמו"ר הרב פינטו על התפעלותו בהפצת התורה והיראה של "שובה ישראל", בכל העולם ובכל מקום. הוא בירכו שימשיך על ממלכתו - ממלכת התורה והיראה, בבריאות ובנחת.

כאמור, ביום חמישי השבוע, יתקיים מעמד הכנסת ספר תורה וסיום הזוהר העולמי, ברחבת הכותל המערבי, בראשות האדמו"ר הרב פינטו שליט"א ובהשתתפות אלפי בני ישראל.

מעמד הישועות והברכות וכתיבת האותיות - יחל בשעה 20:30 ולאחר מכן - בשעה 24:00 - סליחות ברוב עם.

במהלך הערב, החל מהשעה 19:00, שאטלים חינם יצאו מכיכר ממילא לכיוון רחבת הכותל המערבי.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully