וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחדות וחיזוק: כינוס חסיד גור בסוכת האדמו"ר הרב פינטו

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

21.10.2024 / 17:59

בנו של האדמו"ר מגור נפגש עם משפחת פינטו בסוכה באשדוד; רבי יואל פינטו מזכיר את הקשר ההיסטורי בין החסידויות; האדמו"ר הרב פינטו מחזק קהילות במרוקו בזמן החג

בווידאו: בנו של האדמו"ר מגור נפגש עם משפחת פינטו בסוכה באשדוד/יח"צ

סוכת שלום: כינוס "שבת אחים", שמאגד תחתיו את בחורי חסידות גור המבוגרים, התקיים אמש בסוכתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו באשדוד.

במעמד הייחודי נכח בנו של מרן האדמו"ר מגור, הרה"צ רבי נחמיה אלתר, לצד הרה"צ רבי יואל פינטו, בנו בכורו של האדמו"ר הרב פינטו, ובנו השני, רבי מאיר אליהו פינטו.

במהלך הכינוס נשא רבי יואל פינטו דברי חיזוק והביא את ברכת אביו, האדמו"ר הרב פינטו, שהספיק לנחות במרוקו ולמסור מספר שיעורי תורה בישיבת "שובה ישראל" ברבאט הבירה.

בדבריו הרחיב רבי יואל פינטו על מורשת משפחת הקודש פינטו - אבוחצירא, והזכיר את הקרבה ההיסטורית בין חסידות גור למשפחתם. "אחד מהקווים המנחים שקיבלנו מרבותינו ואבותינו הוא לשמור על דלת פתוחה ולהכניס בה בנדיבות, ובפרט ראינו אצל זקננו זכרונם לברכה קרבה מיוחדת לחסידות גור המפוארת".

הרב יואל פינטו עם בנו של מרן האדמו”ר מגור, הרה״צ רבי נחמיה אלתר. יח"צ,
הרב יואל פינטו עם בנו של מרן האדמו”ר מגור, הרה״צ רבי נחמיה אלתר/יח"צ

במהלך הכינוס בירך רבי נחמיה אלתר את האדמו"ר הרב פינטו ואת בנו רבי יואל פינטו על האירוח המכובד, תוך שהוא מביע הערכה על פועלם הרב. הוא בירך שימשיכו להפיץ את התורה ולעורר את האמונה בלבבות העם היהודי בעולם כולו.

כאמור, בחג הראשון שהה האדמו"ר הרב פינטו בביתו שבאשדוד, זאת לרגל השמחה אשר שרתה בבית אחיו רבי מנחם פינטו, בעקבות הולדת נכד, בן בכור לבתו ולחתנו הרב ברוך למשפחת באקשט.

במוצאי החג הראשון קיים הרב פינטו שיעור המוני ששילב שמחת בית השואבה והקבלת פני רבו ולאחר מכן הוא טס למרוקו לחזק את בני ישיבתו ברבאט ואת הקהילה היהודית המקומית.

בניו רבי יואל ורבי מאיר אליהו ממשיכים את חיזוק הקהילות בישראל ובכל ימי חג הסוכות - יימסרו שיעורים בהלכה, חסידות ואגדה, בערים רבות בישראל.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully