וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב שלום כהן: "צריך לסגור את רדיו קול ברמה"

20.10.2013 / 10:00

הרב שלום כהן מש"ס תקף את תחנת הרדיו "קול ברמה": "מפרסם דברים שקרנים נגד ש"ס". ראש המטה של הרב בן דהן: "לשמעון פרס היה פודל ולרב עובדיה היה רוטוויילר"

הרב שלום כהן, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס יצא אמש (שבת) במתקפה חריפה נגד תחנת הרדיו הספרדית "קול ברמה", המזוהה עם ש"ס, "כמה שיכול להכפיש הוא מכפיש, מפרסם דברים שקרנים נגד ש"ס". הדברים נאמרו לאחר שבשבוע האחרון זוכה ח"כ אלי ישי לחיבוק חם משדרי התחנה לאחר שבעצרת לזכרו של הרב עובדיה, התעלמו ממנו לחלוטין.

בדף הפייסבוק של וואלה! יהדות לא מפחדים משאלות

"קול ברמה" מפרסם דברים שקרנים נגד ש"ס, כמה שיכול להכפיש הוא מכפיש

הרב כהן השתתף אתמול בדרשת הלוויין שמסר הרב דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה ובנו של הרב עובדיה, "קול ברמה", אמר כהן, "כשהתחיל, התחיל על דברים טובים, רק להגיד דברי תורה, להגיד הרצאות טובות. בזמן האחרון, אתם יודעים קול ברמה, מה זה?.. קול ברמה נשמע ביללה. מפרסם דברים שקרנים נגד ש"ס, כמה שיכול להכפיש הוא מכפיש, צריך על כל דבר לעשות הכחשות.. צריך לסגור אותו. האינטרסים הורגים אותנו".

אחד מבעלי התחנה, צבי עמר, נחשב לידידו הקרוב של אלי ישי וזו גם הסיבה כי מאז העצרת לזכרו של הרב עובדיה שבה התעלמו ממנו לחלוטין, הוא זכה לפרגון חם ואוהד בשידורי התחנה. כך לדוגמא, ביום שאחרי העצרת, אחד המגישים הבולטים בתחנה, דודי שוומנפלד פתח את תוכניתו בביקורת חריפה על יו"ר ש"ס אריה דרעי ואף השמיע הקלטה של הרב עובדיה שדיבר בשבחו של ישי. עמי מיימון, שדרן מוביל בתחנה, הקדיש בתוכניתו שיר לאלי ישי ולא חסך את שבט לשונו מאריה דרעי.

ההתרסקות של אלי ישי

ישי נזרק אחורה, דרעי המנהיג. פרשנות

בטוחנו כי ראש הישיבה אינו מודע לחוקים ולכללים בהם אנו מחויבים לעמוד

דבריו של הרב כהן באו על רקע החיבוק החם שמקבל ישי מאנשי התחנה. דבריו עוררו סערה גדולה, בקול ברמה מיהרו להגיב, אך למרות זאת הנזק הציבורי היה גדול, "נדהמנו לשמוע את דבריו של ראש הישיבה, הרב שלום כהן על התחנה", אמרו בתחנה, "הרב אמר בדבריו כי התחנה פועלת נגד ש"ס ומבירור עם מקורביו עולה כי ראש הישיבה האזין לתשדירי תעמולת הבחירות בהם ישנם גם מפלגות המנוגדות לש"ס. כתחנה הפועלת על פי חוק, אנו מחויבים לפרסם כל מפלגה או מועמד העומד בכללי הרשות השנייה. נמשיך לפעול לזיכוי הרבים ביתר שאת, ובטוחנו כי ראש הישיבה אינו מודע לחוקים ולכללים בהם אנו מחויבים לעמוד".

הרב כהן אמר את דבריו בדרשת הלוויין שהוקדשה בעיקר לתמיכה במעומד לראשות עיריית ירושלים, משה ליאון, "ראיתי שהוא אדם חלק וישר", אמר כהן, "עם לב נקי, לב טוב. בעזרת השם שכולם יתארגנו בכל השכונות לעמוד ולבחור בתנועה ולראשות במעומד שמרן סמך את ידיו עליו". בהמשך אמר הרב כהן: "אנחנו הספרדים, צריכים לדאוג לעצמנו, אין מי שדואג לנו חוץ מהקב"ה, וכמה שיהיה לנו יותר ראשי וחברי ערים, נזכה שהעדה שלנו תעלה במעלות שהקב"ה רוצה אותן".

לשמעון פרס היה פודל ולרב עובדיה היה רוטוויילר

הוא גם קרא לאנשי הציבור הדתי לאומי להתאחד עם ש"ס ולפעול יחד עמם בבחירות, "היות ואני שומע שהרבה מבעלי הכס, חזרו בהם, ראו את הפעולה שעשו הנבחרים שלהם, ירדו מהם ולא מאמינים בהם. להפך, הם מתקרבים. אני קורא לכולכם שתחזרו בתשובה לקדוש ברוך ותתחברו איתנו ביחד". עוד קודם אמר הרב דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה כי אביו הצטער על כך שלא זכה לפגוש את משה ליאון.

ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ מיהרו לעסוק בדברים של הרב כהן. אחת התגובות הקשות שנרשמו בקבוצת ווטסאפ הייתה של הרב ד"ר דורון דנינו, מקום 21 ב"בית היהודי" וראש המטה של סגן שר הדתות, הרב אלי בן דהן, "מסתבר שהרב כהן אוהב בעיקר לתקוף..", כתב דנינו, "לשמעון פרס היה פודל ולרב עובדיה היה רוטוויילר".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully