וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך התנהל קמפיין השטנה של מר אבוטבול בבית שמש

איתן זליגר

11.11.2013 / 11:30

נערים נשלחו לקלל את אלי כהן. איומים על חרדים שבחרו להכריז על תמיכה במועמד לא חרדי. ילדים חרדים נכלאו מאחורי גדרות ברזל בכדי להפחיד. כך באמת התנהל הקמפיין של אבוטבול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו בהחלט מתכוונים לספר את האמת אבל רק את האמת

הגיע הזמן לספר מה באמת קרה בבית שמש מבקש מאיתנו מר ברזסקי. ואנחנו בהחלט מתכוונים לספר את האמת אבל רק את האמת. חשוב שנספר מה היה במהלך קמפיין השטנה של מר אבוטבול בבית שמש, שאותו ניהל ברזסקי וחבר מרעיו. איך אותו מתק שפתיים ולשון חלקלקה שלו במאמר הוחלפו באותיות של דם והסתה נגד מרבית תושבי בית שמש. איך כחלק מאותו קמפיין החליטו אנשי הפרסום לכלוא ילדים חרדים מאחורי גדרות ברזל, ולאיים ללא חיל ורעדה שזה יהיה מצבם אם חס וחלילה ייבחר ראש עיר מקצועי ועטור הישגים שלא עלינו, בחר להיות יהודי בדרך קצת שונה מברזסקי ואבוטבול.


בוואלה! יהדות לא מפחדים משאלות

ילדים ונערים נשלחו לכל מקום שבו דרך אלי כהן וקראו אליו בקריאות גנאי שלא היו מביישות את שונאי ישראל

באמת הגיע הזמן לספר מה קרה באמת בבית שמש. איך במהלך הקמפיין נשלחו ילדים ונערים לכל מקום שבו דרך אלי כהן וקראו אליו בקריאות גנאי וקללות שלא היו מביישות את מיטב שונאי ישראל. אפשר גם לספר לכל הציבור איך אוימו חרדים ובני משפחותיהם שבחרו להכריז על תמיכה במועמד שאינו חרדי, או אולי חשוב שכולם יידעו איך הפעילו כל ראשי מערכות החינוך החרדיות בניגוד לחוק את המנגנון שלהם לטובת אבוטבול והמפלגות החרדיות. ועוד קצת אמת ברשותך מר ברזסקי על הבחירות בבית שמש. אולי כדי שנפרסם איפה היו אחוזי הצבעה פנומנליים וכולם הצביעו לאיש אחד בלב אחד. דמשק? טהרן? חס וחלילה שם לחלק יש מחשבה עצמית. תוצאות כאלה מושגות רק בבית שמש לאחר קמפיין הסתה והפחדה.


הגיע הזמן לספר מה באמת קרה בבחירות בבית שמש

התושבים שהיו כנועים במשך שנים החליטו שנמאס להם והם לא מוכנים להמשיך כך

הכאב המזויף העולה מדבריו של הדובר, כאילו בתקשורת לא מוכנים לשמוע אותו, נשמע מוזר אחרי ששותפיו לקמפיין ההסתה והשנאה, המשמשים גם עורכי עיתון חרדי בעיר בחרו בשם "הדמוקרטיה וחופש העיתונות" לא להכניס במשך חודשים ארוכים שום ידיעה, תגובה, מאמר, או אפילו מודעה בתשלום של אלי כהן מחשש שחס וחלילה חלק מהתושבים ישמעו קול אחר והגיוני בעיר. מעל הכל עולה כי אבוטבול וחבריו מתקשים להביו מה קרה לתושבי בית שמש. איך אותם תושבים שהיו כנועים ושקטים במשך שנים ארוכות החליטו שנמאס להם והם לא מוכנים להמשיך כך?. למה הם לא מסתפקים ב"קניונים" שבנה להם באבירותו אדון אבוטבול ויוצאים למחאה על ביתם ועתיד ילדיהם? למה התושבים מתאוננים על זיופים "מינוריים" כדברי אבוטבול בתקשורת, ולמה הם פתאום אחרי שנים שהוא מתחולל ברחובות העיר הם יוצאים נגד מסע ההסתה של החרדים נגד חילונים ודתיים לאומיים בעיר?

תושבי בית שמש, דתיים , מסורתיים וחילוניים בניגוד אליך מר ברזסקי הם באמת דמוקרטים

מר ברזסקי כדי שתבין ואולי גם תלחש באוזנו של אדונך מר אבוטבול, אותם אלפי האנשים שהיו פעילים בהתנדבות לראשונה בחייהם בבחירות, מתוך רצון אמיתי לשנות את העיר לא מתכוונים לנוח עד שנמצא עמכם החקירה. כדאי שתסביר לו שאחרי שהם פעלו רבות והקדישו שעות ארוכות כל כך כדי לנהל מאבק הוגן ודמוקרטי, הם מגלים כי אצלכם העדיפו את הדרך העבריינית והקלה להשגת הניצחון, שיטה שבימים אלה נבדקת היקפה, מי הזמין ובעיקר מי עמד בראש אותה מערכת פלילית וואנטי דמוקרטית.

תושבי בית שמש, דתיים, מסורתיים וחילוניים בניגוד אליך מר ברזסקי הם באמת דמוקרטים. אצלנו מאמינים למשטרה, לרשויות החוק ולכל אותם גורמים שעסוקים כבר ימים ארוכים לפענח את הפרשיה החמורה הזאת.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully