וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי לאחים גת: "נכשלתי בחטא היוהרה"

וואלה! יהדות

30.12.2013 / 12:00

הערב ישודר הסרט "גשר על מים סוערים", על האחים גת. בסרט מתועדת פגישה עם דרעי: "כשיבוא אליכם היצר הרע, תגידו לו 'היינו אצל אריה דרעי, ראינו מה זה, לך למישהו אחר"

צילום מסך

הערב ישודר סרטם של חיים אתגר ויואב גרופינקל "גשר על מים סוערים" שישודר ב- 21:50 בקשת. הסרט עוקב אחרי האחים גת- אריה וגיל, החרדים הכי נצפים במדיה וברשת בתקופה האחרונה, מהרגעים שלאחר גמר "הכוכב הבא" בו הם הגיעו למקום השני ובימים שאחרי.

האחים גת מילאו בגאווה את הציבור החרדי. סוף סוף זכו להביט מבעד למסך החילוני, בחרדי אותנטי עם זקן ופאות שמתגורר במאה שערים או בבית שמש. בלי עריכה של ההפקה או מבלי להוציא את הדברים מהקשרם. חרדי. אמיתי. בשנת 2013 ועוד בפריים טיים של ערוץ 2. מבחינת החרדים היה נראה לרגע שהחילונים מקבלים אותם כפי שהם. בלי לשנות סדרי עולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרט "גשר על מים סוערים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחים גת, אריה (48) מבית שמש וגיל (38) מירושלים. עוסקים במוסיקה מגיל צעיר וחזרו בתשובה לפני מספר שנים. שניהם נשואים ולכל אחד מהם שישה ילדים. מאז שידור האודישן הראשון שלהם בו ביצעו גרסת כיסוי לסיימון וגרפינקל הם זוכים לתשומת ליבה של התקשורת העולמית. הביצוע שלהם ל- The Sound of Silence של סיימון וגרפונקל שעלה ליוטיוב, כבר חצה את 700 אלף הצפיות ומשך את תשומת ליבה של התקשורת העולמית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרט "גשר על מים סוערים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרט שישודר הערב, מתועדת פגישה בין האחים גת לאריה דרעי בה הם משוחחים על מוזיקה ויהדות. דרעי מדבר איתם על היעוד שלהם: "כל אחד צריך להסתכל על הכישרונות שהקדוש ברוך הוא נתן לו" אומר להם דרעי, "אל תקנאו, אל תהיו חברי כנסת, זה לא הכישרון שלכם".

וברגע של פתיחות הוא מוסיף: "המרוקאים אומרים, 'אל תשאלו את הרופא, תשאלו את החולה, יש לו יותר ניסיון', אז תשמעו ממני, אני התחלתי בגיל צעיר, אני לא מתבייש להגיד, נכשלתי בחטא היוהרה, שילמתי על זה מחירים יקרים, למדתי ברוך ה', כל פעם שיבוא אליכם הנודניק של היצר הרע, תגידו לו 'שמע, היינו אצל אריה דרעי, ראינו מה זה, אל תתחיל איתנו, לך למישהו אחר'. "

"גשר על מים סוערים", הערב ב-21:50 בקשת

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully