וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה בונה סוכה? "לא נשלם על המודעה"

10.10.2014 / 11:46

יממה אחרי הפרסום בוואלה! יהדות, "משרד הדתות" ו"רשות הטבע והגנים" מבהירים כי המודעה בעיתון החרדי 'יתד נאמן' שונתה מבלי לעדכן אותם או את לשכת הפרסום הממשלתית ולכן "איננו מתכוונים לשלם עבור המודעה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא נשלם עליה". המודעה ביתד נאמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

יממה אחרי הפרסום בוואלה! יהדות, משרד הדתות ורשות הטבע והגנים מבהירים כי הוועדה הרוחנית של העיתון 'יתד נאמן', מהביטאונים הרשמיים של 'יהדות התורה', שינתה את המודעה מבלי לעדכן את לשכת הפרסום הממשלתית או את המשרדים ועל כן הם לא מתכוונים לשלם על המודעה.

במשרד הדתות אמרו כי לפי בדיקה שנערכה "יתד נאמן שינו את המודעה מבלי לעדכן את לשכת הפרסום הממשלתית ו/או את המשרד ועל כן איננו מתכוונים לשלם עבור המודעה". ברשות הטבע והגנים הבהירו בצורה דומה כי נודע להם על השינוי דרך הרשתות החברתיות, "משרד הדתות היה אחראי על המודעה, העיתון לא טרח לעדכן אף אחד על כך".

בעיתון בחרו שלא להגיב לשאלה מדוע שונתה המודעה וייתכן שהשינוי במודעה נעשה בגלל כך שהשיר "שלומית בונה סוכה", עליה היא מבוססת, אינו מוכר לציבור החרדי. יש לציין, כי בשאר העיתונים החרדיים, המודעה נשארה בגרסתה המקורית, כפי שנשלחה אליהם מלשכת הפרסום הממשלתית.

המודעה של משרד הדתות ורשות הטבע והגנים מזמינה את הציבור לסוכות שהקימו ברחבי הארץ ונושאת את הסיסמא "שלומית הייתה עסוקה, אז אנחנו בנינו לכם סוכה". בעיתון החרדי-ליטאי בחרו שלא לפרסם את הגרסה המקורית ושינו אותה ל"שלמה היה עסוק, אז אנחנו בנינו לכם סוכה".

ברשתות החברתיות הפכה המודעה ללהיט וגררה אחריה תגובות הומוריסטיות לצד תגובות קשות. ח"כ זהבה גלאון (מרצ) כתבה: "משרד הדתות במחווה לשיר החג של המשורר האהוב נעם שמר". גולשים אחרים הצטרפו אליה, אחד מהם הוסיף בציניות: "מילא הדרת נשים, אבל הדרת חרוזים? בלתי נסלח".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully