וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב אמנון יצחק: "הרב עובדיה יוסף חייב לי 250 אלף שקל"

24.12.2014 / 14:32

המחזיר בתשובה טוען שהרב עובדיה יוסף חייב לו את הכסף מאחר ו"נכנס ערב שישלמו לי". הוא פנה לבניו של הרב עובדיה: "אם דואגים לכבודו, נא לשלם את הכסף.. שלא חלילה יצטרך להתגלגל להחזיר"

הרב אמנון יצחק בחתונת בנו של שלמה בניזרי, נובמבר 2010. עומר מירון
"הרב עובדיה נכנס ערב שישלמו לי". הרב אמנון יצחק/עומר מירון

הרב עובדיה יוסף חייב לי 250 אלף שקל, כך טוען המחזיר בתשובה הרב אמנון יצחק. בשיעור שמסר אמש טען יצחק כי "הרב עובדיה נכנס ערב שישלמו לי את הכסף". הוא פנה ליו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי, לחבר הכנסת יצחק ועקנין ולבניו של הרב עובדיה "אם אתם דואגים לכבוד הרב, אז נא לשלם את הכסף.. לטובת הנפטר שלא חלילה יצטרך להתגלגל להחזיר את הכסף".

מאז שהתמודד בבחירות לכנסת ה-19 והריץ את מפלגת "כוח להשפיע" שלא עברה את אחוז החסימה, מנהל הרב יצחק מרד מתוקשר בש"ס ובגורמים בכירים במפלגה. לאחרונה, לאחר שהודיע כי לא יתמודד שוב בבחירות, הוא התבטא בשיעוריו נגד יו"ר המפלגה אריה דרעי ונגד מי שפרש ממנה והקים מפלגה חדשה ח"כ אלי ישי. בעבר התבטא נגד הרב יוסף המנוח ומשפחתו.

מצבו של הרב עובדיה מוסיף להיות קשה: "יש סכנה לחייו". עומר מירון
"שלא חלילה יצטרך להתגלגל" הרב עובדיה יוסף וח"כ אלי ישי/עומר מירון

אתמול בשיעור הקבוע שמסר יצחק הוא טען כי הרב עובדיה חייב לו סכום כסף גדול. "הרב עובדיה יוסף נכנס ערב שישלמו לי את הכסף שלקחו מ"שופר", את הדיסקים, 200 אלף... ועד היום לא שילמו לי את כל הכסף. זאת אומרת שהרב עובדיה נשאר חייב כיוון שהוא היה ערב 250 אלף שקל".

"אם אתם דואגים לכבוד הרב, אז נא לשלם את הכסף. אם אלי ישי לא רוצה לשלם ומתחמק, הוא מחייב את הרב עובדיה בדין. כי לא החזירו את הכסף והוא ערב. אם הוא כזה, אז אם הבנים שלו דואגים, שישלמו את הכסף בשביל אביהם. כי זה מן המפורסמות. שישאלו את יצחק ועקנין הוא יודע שעדיין יש את החוב. גם הוא התחייב לשלם ועדיין לא שילם".

עוד באותו נושא

הרב אמנון יצחק: "דרעי הולך הביתה. נגמר"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש משה שקיבל את כל הצוואה אז שישלם" הרב משה יוסף עם אביו הרב עובדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרב יצחק עקץ גם את הרב משה יוסף, בנו של הרב עובדיה שירש אותו, "יש משה שקיבל את כל הצוואה אז שישלם בשביל אבא. אי אפשר להשאיר אבא ערב. היורשים צריכים לשלם את החובות של האבא. אז בבקשה נא לשלם לטובת הנפטר שלא חלילה יצטרך להתגלגל להחזיר את הכסף, כי אתם יודעים שזה דין ולא משנה מי. כל אחד מישראל צריך לשלם את מה שהוא חייב".

ממטה מפלגת "העם איתנו" של ח"כ אלי ישי נמסר בתגובה לטענות: "נשמח לבדוק את הנושא". את תגובת ח"כ יצחק ועקנין לא היה ניתן להשיג.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully