וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מדאיג את הזמר מתסיהו, להקת המכביטס ומושל מדינת ניו יורק?

בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

6.1.2020 / 14:16

למעלה מ-25 אלף משתתפים - יהודים ולא יהודים, כולל נבחרי ציבור בכירים וביניהם מושל מדינת ניו יורק, ראש העיר ניו יורק, סנאטורים וחברי קונגרס - צעדו השבוע על גשר ברוקלין בניו יורק כאקט של סולידריות עם הקהילה היהודית וכמחאה נגד גל האנטישמיות

צועדים בצעדת הסולידאריות. ג׳ייק אזנר, הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA),
לא תצעדו לבד/ג׳ייק אזנר, הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA)

למעלה מ-25 אלף משתתפים - יהודים ולא יהודים, תושבי העיר ניו יורק והסביבה, כולל נבחרי ציבור בכירים וביניהם מושל מדינת ניו יורק, ראש העיר ניו יורק, סנאטורים וחברי קונגרס - צעדו היום על גשר ברוקלין בניו יורק כאקט של סולידריות עם הקהילה היהודית וכמחאה נגד גל האנטישמיות, כפי שבאו לידי ביטוי בתקריות הקשות האחרונות במונסי, ברוקלין וניו ג'רזי.

הצעדה והעצרת שהתקיימה בברוקלין מיד לאחריה, תחת הכותרת: No Hate. No Fear, אורגנה ע"י הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) בשיתוף JCRC-NY. באירוע הופיעו, בין היתר, הזמר מתיסיהו ולהקת המכביטס.

נציגי הממשל צועדים בהפגנת הסולידאריות. ג׳ייק אזנר, הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA),
אחים אנחנו/ג׳ייק אזנר, הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA)

שמים בצד את ההבדלים

"היום לא רק חצינו גשר אלא התחלנו בבנייה של גשרים טובים יותר בין כל הזרמים היהודיים ובין יהודים ללא-יהודים", אמר מעל במת העצרת אריק גולדשטיין, מנכ"ל הפדרציה של ניו-יורק (UJA). "בניית גשרים פירושה לשים בצד את ההבדלים שלנו, דתיים ופוליטיים, ולצאת נגד אנטישמיות על כל צורותיה באשר היא. מטרת הצעדה של היום היא להצהיר בקול רם וברור שכל התקפה נגד יהודי חובש כיפה כמוה כהתקפה נגד כל יהודי - כמוה כהתקפה נגד כל תושב ניו יורק - כמוה כהתקפה נגד כל אדם שוחר שלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

באו"ם עסוקים רק בנו? 18 החלטות לישראל, 0 ללבנון, 1 לסוריה

בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
מתיסיהו מופיע בצעדת הסולידאריות. ג׳ייק אזנר, הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA),
שירו שיר לשלום/ג׳ייק אזנר, הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA)

האנטישמיות היא מגפה

מייקל מילר מנכ"ל JCRC-NY אמר: "ההתאספות היום של למעלה מ-25,000 איש המייצגים את כל הקשת של הקהילה היהודית בניו יורק ורבים מהקהילה הלא-יהודית, מוכיחה עד כמה חמורה ואמיתית היא מגפת האנטישמיות השוטפת את העיר ניו יורק בימים אלו. אנו נמשיך לעבוד עם ההנהגה הפוליטית שלנו הן ברמה העירונית והן ברמה הארצית, בכדי להתמודד עם הנגע הזה וכדי להבטיח את שלומה וביטחונה של הקהילה היהודית ויתר הקהילות בניו יורק."

בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully