וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש לשחקנים של מכבי נתניה בראש חוץ מכדורגל?

דני אבן בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

14.1.2020 / 9:50

באירוע שהתקיים בביתו של קפטן קבוצת הכדורגל "מכבי נתניה" אלמוג כהן, שחקני הקבוצה - יונס מלדה, גבי קניקובסקי וסתיו פיניש - כתבו אות בספר מיוחד במינו, לברכה והצלחה, מתוך רצון לייצר חיבור ואיחוד בעם ישראל

ספר התורה של עמי כדורגל. באדיבות המצולמים
בנימין נתניהו משתתף בכתיבת ספר התורה של עם ישראל/באדיבות המצולמים

שחקני קבוצת הכדורגל "מכבי נתניה" - יונס מלדה, גבי קניקובסקי וסתיו פיניש - כתבו אות ב"ספר התורה של עם ישראל" לברכה והצלחה, ביוזמת הרב דוד אברהם פרסמן, כחלק מהרצון לייצר חיבור ואיחוד בעם ישראל.

המאורע התקיים בביתו של קפטן קבוצת הכדורגל "מכבי נתניה" אלמוג כהן שכתב אף הוא אות בספר התורה לעילוי נשמת אימו עליה השלום.

את הערב המיוחד אירגן הרב אברהם ישעיהו אליהו, ידיד הקבוצה, שמלווה את השחקנים בתקופה האחרונה בהתקרבות ליהדות ואף מוסר להם שיעור תורה.

ספר התורה של עמי קבוצת כדורגל. באדיבות המצולמים
תחתימו אותנו/באדיבות המצולמים

כל עם ישראל מאוחד

במיזם 'ספר התורה של עם ישראל', בניצוחו של הרב דוד אברהם פרסמן, לקחו חלק עד כה למעלה מ-100,000 יהודים, בהם חברי כנסת, ראשי ערים, רבנים, שחקנים, זמרים, חיילי צה"ל, שופטים, אסירים, ילדים, בני נוער ועוד.

כשתושלם כתיבתו, הספר יוכנס לכותל המערבי. מדובר בספר הראשון מסוגו בהיסטוריה של העם היהודי שנכתב באופן כזה שמאחד את כל עם ישראל על שלל גווניו.

בשנתיים האחרונה מסתובב הרב פרסמן ומעניק את הזכות המיוחדת של כתיבת אות בספר התורה של עם ישראל לאנשים מכל קצוות החברה הישראלית, כאשר ליוזמה נרתמו שורה של רבנים, אישי ציבור, ידוענים ואפילו אסירים שכתבו אות בספר התורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פרשיית מרים פרץ: "זה בנאדם שהביא לילדה קטנה סמים, הוא רוצח"

בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
ספר התורה של עמי כדורגל. באדיבות המצולמים
ספר התורה של עם ישראל/באדיבות המצולמים
דני אבן בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully