וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לשאול: מה קורה לאדם שמפחד מהקורונה?

בשיתוף שובה ישראל

29.11.2020 / 13:38

מהי ההנחיה הנוספת שצריך משרד הבריאות לספק ובמה זוכה אדם שאיננו מפחד מהנגיף? בשיעורו, הסביר האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו לתלמידיו את הדברים: "ה' סגר לכולם את הפה. אנחנו כמו מצורעים, מחוץ למחנה"

האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו קרא לתלמידיו שלא לדאוג ממגיפת הקורונה. לדבריו, חייבים לשמור היטב על הנחיות משרד הבריאות, אולם אסור לדאוג ולפחד. האדמו"ר הוסיף כי צריך להכניס להנחיות הנחיה נוספת: לא לדבר לשון הרע.

בשיעור לתלמידיו אמר: "כולם פוחדים פחד גדול, שמים מסכות. אומרים לשים ג'ל בידיים ומסיכה על הפה, שיכניסו לסל מוצרים גם הנחיה שלישית - לא לדבר לשון הרע. ה' סגר לכולם את הפה, אנחנו כמו מצורעים, מחוץ למחנה".

"הקדוש ברוך הוא שם על הפה של כל העולם כולו פלסטר. כתוב 'והחי ייתן אל ליבו', צריכים לקום ולנער את הכנפיים שלנו, לנער, להוריד את הלכלוך מהגוף שלנו".

"אדם שמהרהר בתשובה - יכול לזכות לכל העולמות. האדם לא יפחד מהנגיף, לא יחשוב על זה, כי הראש הוא כמו מגנט, מי שחושב על דבר - הוא גורם לדבר. יזהרו וישמרו אבל ישליכו הכל על הקדוש ברוך הוא. אסור לחיות חיים של בהלה ושל פחד. אדם צריך לעבוד, לשמוח, מתי שהאדם שמח - הוא קורא לשמחה", הוסיף הרב פינטו.

צפו בדברים של הרב פינטו

בשיתוף שובה ישראל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully