וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש בכלי התקשורת: לבשו שק ותעצרו את המגיפה

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

4.2.2021 / 15:10

בעקבות קריאתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, ראש אבות בתי הדין במרוקו, ללבוש שק במשך כשעה ביום כפי שנהגו אבותינו בכל הדורות בעת צרה ומצוקה, עולה קמפיין חדש שהוביל רבים נוספים להצטרף לאלפים שכבר עושים זאת כיום

בווידיאו: קמפיין "לבשו שק ותעצרו את המגיפה"/שובה ישראל

קמפיין חדש שעלה היום (חמישי) בתחנות הרדיו ובאתרים המובחרים קורא ללבוש בכל יום בגד שק, לפחות שעה אחת ביום. בזכות זה, אומר הקמפיין, עוצרים את מגיפת הקורונה המשתוללת וזוכים לישועות.

הקמפיין נולד בעקבות קריאתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, ראש אבות בתי הדין במרוקו, ללבוש שק בתקופה זו, כשעה ביום, וכפי שנהגו אבותינו בכל הדורות בעת שהיו בעת צרה ומצוקה.

כבר כיום, אלפים רבים מישראל ומהעולם לובשים שק בכל יום, זאת לאור קריאתו של האדמו"ר הרב פינטו. כעת צפויים עוד רבים להצטרף ליוזמה הרוחנית שתופסת תאוצה רבה.

לפני מספר ימים שיגר הרב פינטו אגרת לתלמידיו, בה פירט את מעלות לבישת השק. כמו כן הביא הרב את דברי הבן איש חי זצ"ל, על פיו השק צריך להיות שק שיש בו נוצות של עיזים, שייכנסו בתוך הנקבוביות של הגוף ויכאיבו לאדם.

האדמו"ר הרב פינטו הוסיף להסביר: "שק ששמים על הגוף - זה כנגד חורבן בית המקדש, זה סמל לאבל. שק שמכאיב בגוף, ונכנס לנקבוביות של הבשר, זה שק שמביא לידי כפרה ואיתו קונים את הארבע מאות שערים, כמו הארבע מאות שקל כסף שקנו את מערת המכפילה".

ניתן להשיג שק במכון תורת יאשיהו, בטלפון 037922548.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully