וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה עבר טיפול דיאליזה. ברחוב החרדי מתפללים

23.9.2013 / 11:30

מנהיגה הרוחני של ש"ס הרב עובדיה יוסף עבר הבוקר טיפול דיאליזה בכדי לשפר את מצב כליותיו. אירועים רבים של שמחות בית השואבה בוטלו והפכו לעצרות תפילה לרפואתו של הרב

חשש ודאגה ברחוב החרדי ובתנועת ש"ס: הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של התנועה, החל היום (שני) בטיפולי דיאליזה שמטרתם לשפר את תפקוד כליותיו. על פי תוצאות הטיפול וההתפתחויות הרפואיות, יכריע הצוות הרפואי המלווה את הרב בבית החולים, אם יצטרך לעבור טיפול מסוג זה מידי שבוע, דבר שעלול להתיש את גופו ולהחמיר את מצבו בריאותו.

הרב יוסף שחגג בשבוע שעבר את יום הולדתו ה-93 אושפז בצאת השבת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים בשל החמרה במצבו הבריאותי. הבוקר, בעקבות תוצאות הבדיקות שעבר הרב, הוחלט לראשונה להכניסו לטיפול דיאליזה שנועד לשפר את תפקוד הכליות. אתמול, עקב שינויים בקצב הלב, עבר הרב ניתוח להשתלת קוצב לב זמני שיגביר את פעילות הלב ובכך גם יסייע לכליות לתפקד בצורה טובה יותר. "במידה והטיפול לא יועיל או ישפר את תפקוד הכליות", הסבירו מקורביו, "הרב ייאלץ לעבור טיפול דיאליזה כל כמה ימים, דבר שעלול להתיש את גופו ולהחמיר את מצבו הבריאותי". למרות זאת, המקורבים הוסיפו כי הרב נמצא בהכרה מלאה, מזהה ומתקשר עם הסובבים את מיטתו בבית החולים.

אריה דרעי: "מי שיכול, שיתפלל על הרב עובדיה"
פרס לרב עובדיה: מוקיר אותך כמנהיג שוחר שלום
הרב עובדיה יוסף: מגדולי המהפכנים שקמו

מצבו הבריאותי של הרב יוסף משליך גם על תפקודה של המפלגה לקראת הבחירות המקומיות ברחבי הארץ. בש"ס ביטלו הבוקר אירוע שהיה אמור להתקיים הערב ומטרתו הייתה לפתוח את מערכת הבחירות של המפלגה בירושלים. במקום זאת עשרות תלמידיו ומקורביו של הרב יוסף יקיימו אחר הצהריים עצרת תפילה לרפואתו בכותל המערבי.

הרב עמאר הגיע אתמול לבית החולים בכדי להתפלל לרפואתו של הרב עובדיה. בתקופה האחרונה, מנסה הרב עמאר לסיים את אחת התקופות המתוחות שידע בינו לבין הרב עובדיה יוסף וצמרת ש"ס לאחר שפעל בניגוד לדעתו של הרב עובדיה בבחירות לרבנות הראשית. כחלק מהניסיונות, הוא הגיע אתמול לבקר את הרב יוסף בבית החולים מבלי שאנשיו עודכנו על כך קודם. הרב עמאר שהה בחדרו של הרב עובדיה במשך מספר דקות, נשא תפילה לרפואתו ועזב את המקום.

ברחוב החרדי ממשיכים לעקוב בדאגה אחר מצבו הבריאותי של הרב עובדיה. אירועים רבים של שמחות בית השואבה בוטלו והפכו לעצרות תפילה לרפואתו. אירועים אחרים נפתחים ונסגרים בדברי התעוררות ותפילה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully